התגוננות מפני נגיף הקורונה, סניף של רשת יוחננוף (צילומים: תיעוד מבצעי מד"א, מתוך דף הפייסבוק של יוחננוף"
התגוננות מפני נגיף הקורונה, סניף של רשת יוחננוף (צילומים: תיעוד מבצעי מד"א, מתוך דף הפייסבוק של יוחננוף"

התפרצות הקורונה: רשת המרכולים יוחננוף ל"כל העיר מודיעין": "יש כניסה מסיבית יותר של לקוחות"

ברשת המרכולים מדווחים כי מאז הודעת משרד הבריאות בנושא הקורונה אתמול, רביעי, ישנה תנועה גדולה יותר של קונים ועלייה ברכישת מוצרים יבשים. "הרשת מגויסת; לא צפויים חוסרים"

פורסם בתאריך: 5.3.20 17:34

החמרת המגבלות והאיסורים סביב הניסיון למנוע הידבקות המונית בנגיף הקורונה מובילה לתנועת קונים ערה יותר ברשתות השיווק במודיעין ובכלל.

מרשת המרכולים 'יוחננוף', שלה מספר סניפים ברחבי העיר, נמסר ל"כל העיר" מודיעין כי "החל מיום רביעי (לאחר מסיבת העיתונאים של משרד הבריאות בנושא הקורונה, ב"ס) יש עלייה ברכישה של מוצרים יבשים, קמח, אורז, שמן ועוד. אנחנו רואים גם כניסה מסיבית יותר של אנשים לסניפים השונים של הרשת במודיעין ובכלל".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


ברשת יוחננוף מוסיפים כי "חלק מהעלייה בתנועה קשור גם לחג פורים, כי ישנה גם עלייה ברכישת מתוקים אז לא ברור עדיין אם אפשר לייחס את זה לחלוטין לנושא הקורונה".

"בכל מקרה – הרשת מגוייסת לנושא", מדגישים ביוחננוף, "ואנחנו עם מלאי גדול ואספקה משמעותית. נכון לעכשיו לא צפויים חוסרים ואנחנו ערוכים לתת מענה לכל הצרכים של הלקוחות".



יצוין כי אתמול בשעות הערב קיימו ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר יעקב ליצמן מסיבת עיתונאים שבה מסרו הנחיות חדשות להתמודדות נגד התפשטות נגיף הקורונה. "אנחנו בעיצומה של מגפה עולמית", אמר ראש הממשלה נתניהו. "לא קוראים לזה כך אבל זו האמת. ייתכן שהיא מהמסוכנות ביותר במאה השנים האחרונות, אבל ישראל נמצאת במצב הטוב ביותר מכל המדינות האחרות. אנחנו נמצאים כך, כי הנחיתי על היערכות יתר ולא חסר. נאלצנו לנקוט באמצעים נוקשים מאוד כדי להאט את קצב התפשטות המחלה בישראל וכך קרה".

שר הבריאות ליצמן הוסיף כי משרדו לא יהסס לנקוט צעדים נוספים. "נעשה זאת גם אם זה לא פופולרי. זו האחריות של משרד הבריאות וראש הממשלה, ונחמיר כל מה שצריך".

מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב: "אנחנו מעדיפים לעשות את הצעדים המעט פחות קשים קודם כדי להמנע מצעדים קשים אחר כך. יש 15 איש שחולים בישראל. אנחנו יודעים על כל אחד מהאנשים האלה, ממי הוא נדבק ומתי – זה אומר שהאירוע בשליטה".

בעקבות הודעת משרד הבריאות, החליטו בעיריית מודיעין כי העדלאידע המסורתי והססגוני של מודיעין לא יתקיים השנה.

מהעירייה נמסר כי "לאחר הערכת מצב שנערכה בעירייה ובהמשך להנחיית משרד הבריאות, כי חל איסור לקיים אירועים המוניים והתקהלויות מעל 5,000 איש, הוחלט על ביטול תהלוכת העדלאידע".

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר