תיק השקעות(צילום:freepik)

תיק השקעות: 5 עקרונות חשובים בעת ההשקעה

תיקי השקעות הפכו להיות מאוד מבוקשים בשנים האחרונות. אנשים מבינים כי הם לא חייבים להיות משקיעים מפולפלים על מנת להרוויח לא מעט. השקעה נכונה עשויה להביא איתה סכומי כסף גדולים, סכומי כסף שלא ניתן להקל בהם ראש. אך לפני שאתם מתחילים להשקיע, יש כמה עקרונות חשובים שמוטב שתכירו אותם.

פורסם בתאריך: 4.7.21 12:34

ישנם עקרונות שונים שאולי כרגע בתור משקיעים מתחילים אינכם מודעים אליהם. לא משנה אם אתם מבצעים את ההשקעות לבד או עם איש מקצוע – מוטב כי תהיו עם יד על הדופק. הכסף שמושקע בתיקי ההשקעות השונים הוא שלכם, והרווח ברובו גם יהיה שלכם. לכן אינכם יכולים לנוח על זרי הדפנה, אתם צריכים להתאמץ ולהכיר את כל העקרונות החשובים.

אל תשימו את כל הביצים בסל אחד

אחד מהעקרונות הכי חשובים שיש בעת השקעה הוא לא לשים את כל הביצים בסל אחד. מוטב כי תשקיעו במספר מקומות סכומי כסף נמוכים על מנת שלא תפסידו הכל. ברגע ששמים את כל הכסף במקום אחד, מדובר על סיכון גדול מאוד. כל מי שמנוסה בעולם ההשקעות יודע כי אי אפשר לקחת סיכונים שכאלה. כמעט כל משקיע מנוסה מפזר את ההשקעות שלו בצורה אפקטיבית. כך שאם חלילה מפסידים במקום אחד, אפשר גם להרוויח במקום אחר. זה בדיוק מה שצריך לעשות גם בהשקעה עם תיק השקעות.

 

רצוי להשקיע בהתחלה סכומים נמוכים

אפילו אם אתם מאוד בטוחים ביכולות שלכם, אין טעם שתנסו לקפוץ מעל לפופיק. תיק השקעות יכול להראות היסטוריה מרשימה מאוד, אך בשלב מסוים פשוט להתרסק. מהסיבה הזאת אנו מציעים לכם להתחיל להשקיע סכומים נמוכים על מנת ללמוד את אופי ההשקעה. לאחר שתהיו בטוחים שאתם מבינים מה בדיוק קורה, תוכלו להגדיל את ההשקעה. כך לא תמצאו את עצמכם במצב שבו אתם משקיעים סכומים גדולים וגם מפסידים אותם.

 

תנסו להיות תמיד עם היד על הדופק

כל משקיע מבין עד כמה המצב עשוי להשתנות, אפילו אם מדובר על תיק השקעות. אי אפשר לשים את הכסף, ולקוות כי בסופו של יום יהיה בסדר. יש לכם חובה לראות כל הזמן מה קורה עם הכסף, ולנסות להגיב לסיטואציות בזמן אמת. אם תהיו ערניים תוכלו להוציא את הכסף בזמן, ולבצע העברות בדיוק בשלב הרלוונטי. השקעה היא עבודה לכל דבר ועניין, אל תחשבו כי מצפים לכם חיים קלים. ברגע שתהיו ערניים זה יאפשר לכם לא ליפול למקומות שהייתם יכולים ליפול אליהם.

 

אל תשקיעו באותו תיק השקעות כמו כולם

חוכמת ההמונים יכולה לסייע לכם מאוד גם כאשר מדובר על השקעות. אך עדיין אין טעם ללכת בצורה עיוורת אחרי מה שכל המשקיעים האחרים עושים. הרי מה שנכון לאחרים לא בהכרח נכון עבורכם, ומה שנכון עבורכם לא בהכרח נכון לאחרים. תנסו להבין איזה תיקי השקעות מתאימים לכם, ושם תשקיעו את רוב הכסף שלכם. אם תלכו בצורה עיוורת אחרי כל המשקיעים האחרים זה עשוי לעלות לכם ביוקר.

 

תעבדו עם אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים

אל תיקחו את כל האחריות על עצמכם, אפילו אם אתם משקיעים רק בתוך תיק השקעות. רצוי מאוד שתחפשו אחר אנשי מקצוע שיכולים לסייע לכם להתקדם קדימה. אנשי מקצוע שיכולים להוריד מכם לא מעט עומס, ועם הידע שלהם הם גם יכולים לסייע. אם תבצעו את הבחירה הנכונה תוכלו לראות איך אתם מתקדמים קדימה. אל תשללו על הסף להיעזר באחרים זה יכול להיות רלוונטי כמעט עבור כולם.


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר