נגיף הקורונה (צילום: רויטרס P. RAVIKUMAR)
נגיף הקורונה (צילום: רויטרס P. RAVIKUMAR)

בהלת הקורונה בדרבי התל אביבי: תלמידים ממודיעין ששהו באצטדיון עם חולה קורונה – הוכנסו לבידוד

בזמן דרבי הכדורגל בין מכבי תל אביב להפועל תל אביב בשבוע שעבר, שהה חולה קורונה באצטדיון. מספר תלמידים מכמה בתי ספר תיכוניים ממודיעין שהו באצטדיון באותו הזמן, ועל פי הוראות משרד הבריאות – נשלחו לבידוד

פורסם בתאריך: 4.3.20 14:30

בהלת הקורונה במודיעין: מספר תלמידים מכמה בתי ספר תיכוניים במודיעין הוכנסו ב-24 השעות האחרונות לבידוד בביתם, זאת לאחר ששהו לפני למעלה משבוע במשחק הכדורגל בין מכבי תל אביב להפועל תל אביב באצטדיון בלומפילד ביחד עם חולה קורונה, כך לפי הודעה שפרסמה לפני שעה קלה (רביעי, 4.3) עיריית מודיעין. למרות שהתלמידים ששהו באצטדיון הוכנסו לבידוד, חבריהם לכיתה, אשר למדו ביחד איתם מאז המשחק, שהתקיים ב-24.2, לא נשלחו לבידוד וימשיכו להגיע לבית הספר כרגיל.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין2

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


בהודעה שפרסמה עיריית מודיעין נמסר בין השאר כי "בהמשך לפרסומי משרד הבריאות על הימצאות חולה קורונה ביציע 8 במשחק הכדורגל בין מכבי תל אביב להפועל תל אביב בתאריך 24.2: מספר תלמידים ממספר בתי הספר על יסודיים בעיר היו במשחק זה. לפיכך, לפי הנחיות משרד הבריאות תלמידים אלה נכנסו היום לבידוד".


עיריית מודיעין-מכבים-רעות - תמונה כללית

עיריית מודיעין-מכבים-רעות (צילום: דוברות עיריית מודיעין-מכבים-רעות)


עוד נמסר על ידי העירייה כי  חבריהם לכיתה ולבתי הספר של התלמידים שהיו באצטדיון, לא יוכנסו לבידוד: "ההנחיה היא שכלל התלמידים ממשיכים להגיע לבית הספר כרגיל". בנוסף פרסמה העירייה כי על פי הנחיות משרד הבריאות "אם אחד מהתלמידים שהיה במשחק ונמצא בבידוד יתגלה שהוא חולה אזי תלמידים נוספים שהיו עימו במגע יכנסו לבידוד". העירייה מסיימת בהדגשה כי "על פי הנחיות משרד הבריאות, נכנסים לבידוד אך ורק אלו שהיו במשחק הכדורגל בשער 8. כל התלמידים האחרים יגיעו לבית הספר כרגיל".

כפי שפורסם מוקדם יותר היום ב"כל העיר מודיעין", משרד הבריאות שיגר השבוע מכתב אל ראשי הרשויות המקומיות, ובו הנחיות התמודדות מול התפרצות נגיף הקורונה בישראל. בין היתר נכתב כי יש למנות מתאם בריאות רשותי לשם שמירה על קשר רציף עם הציבור. בעקבות הנחיה זאת מונתה בימים האחרונים מתאמת בריאות המודיעין – מיכל אלימלך, המנהלת את מדור קידום בריאות בעירייה. בנוגע להנחיות משרד הבריאות, אמר ל"כל העיר מודיעין" מחזיק תיק הבריאות חבר המועצה ברוך בוחניק (גשר) כי "צריך לשמור על הנהלים שסופקו על ידי משרד הבריאות. עדיף להיות קיצוני בהנחיות ולא להתעורר למציאות בעייתית".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר