ביטוח נסיעות לחו"ל - כיסוי רפואי ויותר כשאתם בחול(צילום:depositphotos)
ביטוח נסיעות לחו"ל - כיסוי רפואי ויותר כשאתם בחול(צילום:depositphotos)

ביטוח נסיעות לחו"ל – כיסוי רפואי ויותר כשאתם בחול

ביטוח נסיעות לחו"ל אינו נחשב בגדר חובה על פי חוק, אך אם נשווה את היתרונות והחסרונות בין אם לרכוש ביטוח נסיעות או לא נגלה כי התשובה הנכונה היא שחובה לבחור להיות מבוטחים כאשר אנו נמצאים בנופש בחו"ל. ביטוח נסיעות הינו מונח רחב אשר רוב האוכלוסייה מכירה בו כביטוח רפואי, אך לא רק. לפניכם כל מה שאתם צריכים לדעת על ביטוח נסיעות

פורסם בתאריך: 24.5.21 17:39

ביטוח נסיעות לחו"ל – לא רק כיסוי רפואי

כיום ידועה החשיבות של ביטוח נסיעות לחו"ל בשל מקרים בהם אנו נפגעים גופנית ונדרשים לטיפול רפואי. כידוע לציבור, בחו"ל הביטוח הרפואי שלנו אינו תקף כמו בארץ, ולכן במקרה בו אין לנו ביטוח עלינו יהיה לשלם באופן פרטי עבור כל טיפול. מה שפחות ידוע לציבור הוא עלויות הטיפולים הרפואיים הפרטיים, כאשר בארץ אתם לא משלמים עבור טיפול של שבר ביד, בחו"ל אצל רופא פרטי המחיר יכול להגיע לכמה עשרות אלפי שקלים, וכמובן שהמחיר רק גדל בהתאם למורכבות הטיפול.

 

מלבד לכיסוי רפואי, ביטוח נסיעות הינו מונח רחב מאוד כפי שציינו, ביטוח נסיעות מכסה אתכם גם מבחינת איתור וחילוץ, הופעה של איתני הטבע, אובדן פריטים חשובים כמו דרכון או מזומן, הנפקת דרכון חלופי על ידי חברות הביטוח, החזר כספי עבור טיסה מוקדמת וכן הלאה…

 

ביטוח נסיעות לחו"ל בתקופת הקורונה

בשל תקופת הקורונה רבים מהנוסעים חששו להמשיך את התוכניות שלהם וחברות התעופה חשו בכך. בשל בעיה זאת הוציאו חברות ביטוח הנסיעות אשר גם הן נפגעות מביטולי החופשות פוליסה חדשה, פוליסה המותאמת לתקופת ימי הקורונה. בימים בהם קיימת חוסר וודאות לגבי הטיסה, במקרים בהם ייתכן והטיסה תבוטל, תוקדם או תדחה, חייב שיהיה מישהו אשר יעשה סדר אצל הנופש ויעניק לו את כל הכלים להתמודד עם בעיות אלו. ביטוח מותאם לידי הקורונה הוא הפיתרון עבור כל החוששים.

 

כיצד בוחרים ביטוח נסיעות בצורה חכמה?

היצע חברות הביטוח לנופשים בחו"ל הינו רחב, כיום יש הרבה גורמים אשר מציעים לכם מסלולים כאלו ואחרים. בכדי להבטיח בחירה נכונה עליכם לעשות מחקר לפני שאתם מוציאים את הארנק. הדבר הראשון שיש לעשות הוא השוואת מחירים ומסלולים, עליכם לבחור מה כל חברה מציעה ובאיזה מחיר. לאחר מכן, בחנו האם התקציב שלכם עומד במסלולים אשר החברות מציעות. עכשיו מגיע השלב הקריטי, בחינת טיב החברה, זאת בהתאם לניסיון שלה ולמקצועיות. שימו לב שאתם בוחרים חברה עתירת ניסיון, חברה בעלת שם אשר מוכרת לרשויות, רק ככה תוכלו להבטיח שירות לקוחות זמין ואדיב בזמן שהותכם בחו"ל. הדרך הטובה ביותר להגיע לבחירה מדויקת היא על ידי אתר להשוואת ביטוחי נסיעות, באתר תוכלו לראות את כל האופציות באופן נגיש וברור.

 


כתבה שיווקית


 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר