איש רפואה ממוגן מפני נגיף הקורונה, תהלוכת עדלאידע במודיעין בשנה שעברה (צילומים: דודו בכר, חורחה נובומינסקי)
איש רפואה ממוגן מפני נגיף הקורונה, תהלוכת עדלאידע במודיעין בשנה שעברה (צילומים: דודו בכר, חורחה נובומינסקי)

סכנת הקורונה: בוטל העדלאידע המסורתי שהיה אמור להתקיים ביום שישי האחרון במודיעין

עיריית מודיעין הודיעה כי אירוע העדלאידע הצבעוני בוטל לאור הנחיית משרד הבריאות שלא לקיים אירועים המוניים

פורסם בתאריך: 5.3.20 07:35

העדלאידע המסורתי והססגוני של מודיעין לא יתקיים השנה. כך נמסר אמש מעיריית מודיעין מכבים רעות. הסיבה: סכנת הקורונה.

מהעירייה נמסר כי "לאחר הערכת מצב שנערכה בעירייה ובהמשך להנחיית משרד הבריאות, כי חל איסור לקיים אירועים המוניים והתקהלויות מעל 5,000 איש, הוחלט על ביטול תהלוכת העדלאידע".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


כידוע, אירוע העדלאידע היה אמור להתקיים ביום שישי האחרון (6.3) החל מהשעה 9:30 לאורך רחוב עמק החולה. באירוע היו צפויים להשתתף אלפי תושבי העיר, כאשר רבים מהם עמלו על הכנת התהלוכה הססגונית. מעיריית מודיעין נמסר בתחילת השבוע כי התהלוכה השנה היא פרי עבודתם של תלמידי כיתות ד' בעיר, שהכינו מיצגים ותחפושות בנושא "שביל ישראל" – אתרים ונופים ארץ ישראליים. כמו כן, הלימודים ברחבי העיר לא היו אמורים להתקיים בשל התהלוכה.

לאחר ההחלטה על ביטול העדלאידע נמסר מעיריית מודיעין: "אנחנו יודעים כי ילדי העיר, ההורים ובתי הספר טרחו לקראת האירוע הפורימי היפה ביותר בשנה וחיכו בהתרגשות רבה, אך לנגד עינינו עומדת השמירה על בריאות כל התושבים ואנו פועלים בהתאם להנחיות משרד הבריאות. המשמעות היא שביום שישי 6.3, הלימודים וההסעות יתקיימו כרגיל. יתר אירועי העירייה לפורים נכון לשעה זו, יתקיימו כסדרם. נעדכן כמובן על כל שינוי".

יצוין כי ביום רביעי שעבר, בשעות הערב קיימו ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר יעקב ליצמן מסיבת עיתונאים שבה מסרו הנחיות חדשות להתמודדות נגד התפשטות נגיף הקורונה. "אנחנו בעיצומה של מגפה עולמית", אמר ראש הממשלה נתניהו. "לא קוראים לזה כך אבל זו האמת. ייתכן שהיא מהמסוכנות ביותר במאה השנים האחרונות, אבל ישראל נמצאת במצב הטוב ביותר מכל המדינות האחרות. אנחנו נמצאים כך, כי הנחיתי על היערכות יתר ולא חסר. נאלצנו לנקוט באמצעים נוקשים מאוד כדי להאט את קצב התפשטות המחלה בישראל וכך קרה".

שר הבריאות ליצמן הוסיף כי משרדו לא יהסס לנקוט צעדים נוספים. "נעשה זאת גם אם זה לא פופולרי. זו האחריות של משרד הבריאות וראש הממשלה, ונחמיר כל מה שצריך".

מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן: "אנחנו מעדיפים לעשות את הצעדים המעט פחות קשים קודם כדי להמנע מצעדים קשים אחר כך. יש 15 איש שחולים בישראל. אנחנו יודעים על כל אחד מהאנשים האלה, ממי הוא נדבק ומתי – זה אומר שהאירוע בשליטה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר