חשש מהתפרצות הקורונה, ברוך בוחניק (צילום: תיעוד מבצעי מד"א, פרטי)
חשש מהתפרצות הקורונה, ברוך בוחניק (צילום: תיעוד מבצעי מד"א, פרטי)

בהלת הקורונה | מחזיק תיק הבריאות בעירייה ל"כל העיר מודיעין": "עדיף להיות קיצוני בהנחיות ולא להתעורר למציאות בעייתית"

בעקבות בידוד של עשרות מתושבי מודיעין - מחזיק תיק הבריאות ברוך בוחניק מדגיש הבוקר בשיחה עם "כל העיר מודיעין": "צריך לשמור על הנהלים שסופקו על ידי משרד הבריאות"

פורסם בתאריך: 4.3.20 07:43

בעקבות בהלת הקורונה, שהובילה לשליחתם של עשרות תושבי מודיעין לבידוד, אומר הבוקר בשיחה עם "כל העיר מודיעין" מחזיק תיק הבריאות חבר המועצה ברוך בוחניק (גשר) כי "כרגע אין הוראות מיוחדות לתושבים. צריך לשמור על הנהלים שסופקו על ידי משרד הבריאות שכוללים הקפדה על ההיגיינה, ושהייה במקומות סגורים".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין2

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


משרד הבריאות שיגר השבוע מכתב אל ראשי הרשויות המקומיות, ובו הנחיות התמודדות מול התפרצות נגיף הקורונה בישראל. בין היתר נכתב כי יש למנות מתאם בריאות רשותי לשם שמירה על קשר רציף עם הציבור. בעקבות הנחיה זאת מונתה בימים האחרונים מתאמת בריאות המודיעין – מיכל אלימלך, המנהלת את מדור קידום בריאות בעירייה. בנוסף, במכתב יש הנחיות מיוחדות כלפי אוכלוסיית הקשישים: "מדובר באוכלוסייה בעלת סיכון גבוה להידבקות בנגיף, מומלץ למנוע התקהלויות באולמות ובמרכזי יום לקשיש, תוך שמירה קפדנית על היגיינה".

בוחניק מגבה את המלצות משרד הבריאות: "הנחיות הללו רלוונטיות מאד ואף אומצו על ידי חברות גלובליות שנדרשות לספק הגנה לעובדיהן". יש הטוענים כי הנחיות משרד הבריאות קיצוניות, אך לדעת בוחניק עדיף להיזהר: "בהיעדר ידיעה עדיף להיות קיצוני בהנחיות ולא להתעורר למציאות בעייתית ביום שאחרי, כמו כאשר נוסעים שחזרו מאזור שהוגדר כמקור סיכון והם עולים לרכבת בה נמצאים מאות נוסעים. לכן, גם אם ישנו חשש קטן, עדיף להימנע בגלל העדר הוודאות".


נגיף הקורונה (צילום: רויטרס P. RAVIKUMAR)

נגיף הקורונה (צילום: רויטרס P. RAVIKUMAR)


בוחניק ממשיך ואומר ל"כל העיר מודיעין" כי "העירייה פועלת לפי המסמך שנשלח על ידי משרד הבריאות שכולל נהלים להתנהלות פנים ארגונית, ונהלים כיצד להתמודד עם מקרי מחלה, במידה ויתגלו. מתאמת הבריאות מטעם העירייה תפעל על פי הנחיות המשרד גם לגבי דרכי ההתקשרות ועדכון הציבורים השונים כמו האוכלוסייה המבוגרת. הפורמט שנבנה כולל מספר תהליכים ברורים מאד וציון של הגופים המוסמכים לספק את רשת התמיכה במקרים השונים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר