איתור נזילות במודיעין | צילום אילוסטרציה
איתור נזילות במודיעין | צילום אילוסטרציה

איתור נזילות במודיעין ללא הרס המבנה

נמאס לכם מחשבונות מים מנופחים? חוששים שיש לכם נזילה סמויה בבית? הגעתם למקום הנכון, קבלו את כל מה שחשוב לדעת על איתור נזילות בעיר מודיעין

פורסם בתאריך: 20.7.21 17:59

מתי תצטרכו להזמין מאתר נזילות?

ברוב המקרים, תצטרכו להזמין שירות של איתור נזילות במודיעין כאשר אתם חוששים שיש לכם נזילה סמויה ואתם לא יודעים מהיכן היא נוסעת. בדרך כלל, סביר להניח שהנזילה תתרחש בצנרת האינסטלציה הסמויה של הבית, זו שנמצאת בתוך הקיר או מתחת למרצפות. במקרים אחרים, יתכן שתהיה לכם נזילה בצנרת סמויה אחרת, כמו זו שנמצאת מאחורי מכונת הכביסה, מדיח הכלים או הניאגרות בבית, שהן מהוות לא פעם את הגורם הנפוץ ביותר לנזילות סמויות בבית.

איך תדעו שיש לכם נזילת מים?

במידה ויש לכם נזילה בצנרת האינסטלציה הסמויה של הבית, סביר להניח שאתם תראו על הקיר סימנים של רטיבות, עובש ושינויים של צבע. לצערנו, אחת הדרכים הנפוצות ביותר לדעת שיש לכם נזילה בבית היא באמצעות חשבונות מים מנופחים וחריגים. זה אור בעצם שהשעון שלכם ממשיך לזוז גם כשאתם בעצמכם לא צורכים מים, כלומר יש לכם נזילה. אתרו את שעון המים של הדירה ורשמו על נייר את הספרות שהוא מציג. במידה וכשאתם בבוקר מד המים מציג ספרות אחרות, יש לכם נזילה סמויה בבית. במצב כזה, אנחנו ממליצים לכם להזמין כמה שיותר מהר את השירות, גם על מנת להימנע מבזבוז של מים וגם נזקים לתשתית המבנה.

מה חשוב לבדוק לפני שמזמינים מאתר נזילות?

לפני שאתם מזמינים איתור נזילות במודיעין, אתם צריכים לוודא שבעל המקצוע שאתם מתכוונים להזמין הוא כזה שיש לו ניסיון באיתור נזילות בבית. לא כל אינסטלטור שיש לו מכשיר לאיתור נזילה סמויה הוא מאתר נזילות ובסופו של דבר אתם צריכים להזמין מישהו שזה תחום העיסוק העיקרי שלו. מבחינתכם, עדיף שהוא יתמחה באיתור ולהזמין מישהו אחר לתיקון הנזילה, מאשר להזמין איזה חאפר שאין לו מושג מה הוא עושה.

איך מאתרים נזילות סמויות?

אין ספק שכיום המכשיר הנפוץ ביותר לאיתור נזילות במודיעין הוא המצלמה התרמית. המצלמה התרמית היא מצלמה מיוחדת שיודעת לזהות הבדלים של טמפרטורה בקיר ולהציג אותם על גבי מסך מיוחד. מאתר הנזילות ינתח את התמונה המתקבלת על המסך ויאתר את האזור הקר ביותר בקיר, אזור שצבוע בצבע כחול. כך הוא יוכל להצביע על מוקד הכשל בצנרת ולהמליץ על תיקון מתאים.

כל מאתר נזילות יבחר את הטכנולוגיה שמתאימה לסיטואציה בשטח. כיום השוק מציע מגוון רחב של כלים טכנולוגיים מתקדמים מעבר למצלמה התרמית, כמו חיישן גז, מכשור אקוסטי, בלון לחץ, מצלמה עם סיב אופטי ועוד. בכל אופן, בתום העבודה על מאתר הנזילות להפיק לכם דוח מיוחד שמציג את הכשלים בצנרת, את המורכבות שלהם והמלצה לתיקון הנזילה.


תוכן שיווקי


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר