עיריית מודיעין-מכבים-רעות - תמונה כללית
עיריית מודיעין-מכבים-רעות (צילום: דוברות עיריית מודיעין-מכבים-רעות)

נדחתה ההנחה בתשלום הארנונה למשרתי המילואים בעיר

עיריית מודיעין מעדכנת כי משרד הביטחון טרם העביר אליה את רשימת חיילי המילואים הפעילים בעיר, ולכן ההנחה בתשלום הארנונה נדחית לספטמבר. אך אין מה לדאוג - גובה ההנחה יוחזר באופן רטרואקטיבי

פורסם בתאריך: 26.6.18 10:27

עיריית מודיעין מכבים רעות מודיעה היום, שלישי, כי ההנחה למשרתי המילואים נדחתה לחודש ספטמבר. הסיבה? "משרד הביטחון טרם העביר לעירייה את רשימת חיילי המילואים הפעילים המתגוררים במודיעין מכבים רעות", כך נמסר הבוקר מהעירייה, "ובשל כך העירייה לא תוכל לזכות את זכאים להנחה של 5 אחוזים מתשלומי הארנונה למגורים, בחשבון הארנונה לחודש יולי אלה תוכל לעשות זאת החל מחודש ספטמבר, כאשר בחודש זה יקבלו הזכאים החזר רטרואקטיבי עבור החודשים מאי עד אוגוסט. יחד עם זאת, העירייה תאפשר לתושבים המעוניינים לקבל את ההנחה כבר כעת, להגיע למשרדי מחלקת הגבייה בקניון בצירוף מסמכי הבעלות על הנכס וכמובן תעודת משרת מילואים פעיל ולקבל החזרים בתוך 14 ימי עבודה".



בעירייה מסבירים כי את העיכוב בכך שממשרד הביטחון, האמון על העברת המידע על זהות מרשתי המילואים הפעילים עדכן השבוע כי הדיון בוועדה האמורה לאשר העברת המידע לידי הרשויות המקומיות נדחה לחודש יולי. מאחר וצה"ל ומשרד הביטחון הם הגורם שאמור להעביר את רשימת חיילי המילואים הפעילים לרשות המקומית, לא תוכל העירייה להעניק את ההנחות באופן אוטומטי.

כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר מודיעין", ההחלטה על הענקת הנחה למשרתי מילואים פעילים התקבלה על ידי מועצת העיר בחודש מאי האחרון כאשר לפי הצעה זו משרת מילואים פעיל, חייל או חיילת בשירות מילואים ששירת/ה לפחות 20 ימי שמ"פ מצטברים לפחות, בתקופה של שלוש שנים רצופות או חלק מהן. או לחלופין חייל מילואים, שטרם מלאו לו 3 שנים לשחרורו וביצע 14 ימי שירות מילואים פעיל בתקופה של שנה או שנתיים צמודות אחת לשנייה. כאשר התקופה המזכה היא שנה ממאי ועד מאי. עוד נמסר כי ההנחה בארנונה תיכנס לתוקף החל מ-1.5.18 ואילך. כאשר מי שזכאי להנחה הוא רק מי שמחזיק בנכס (בעל הדירה או שוכר).

חיילי מילואים (צילום: אריאל שליט)

חיילי מילואים (צילום: אריאל שליט)

בעירייה הוסיפו כי לאחר שמשרד הביטחון יעביר את רשימת חיילי המילואים הפעילים לעירייה, אגף הגזברות יטמיע רשימה זו בקבצי הרשות, כך שההנחה תינתן באופן אוטומטי.

כחלק משירות הציבור תפעל מחלקת הגביה של העירייה, לסיוע לתושבים בבדיקת זכאות לקבלת ההנחה. תושב שרואה עצמו זכאי לקבל הנחה זו יוכל, כאמור, להגיש בקשה לקבלת ההנחה כמקובל במשרדי הגבייה וזאת בהצגת תעודת משרת מילואים פעיל.

בעירייה מדגישים כי לא יתאפשר כפל הנחות, כלומר תושב שזכאי להנחה אחרת יזכה לקבל את ההנחה הגבוהה ביותר מבין השתיים.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר