חיילי מילואים (צילום: אריאל שליט)
חיילי מילואים (צילום: אריאל שליט)

אושרה: הנחה בתשלום הארנונה למשרתי המילואים בעיר

לפי התקנה החדשה שאושרה אתמול בערב, שני, משרתי המילואים יקבלו הנחה של חמישה אחוזים בתשלום הארנונה

פורסם בתאריך: 8.5.18 08:40

הנהלת עיריית מודיעין מכבים רעות אישרה אתמול בערב, שני, את התקנה החדשה המאפשרת לרשויות מקומיות ברחבי הארץ להעניק הנחה של 5 אחוזים בתשלום הארנונה למשרתי המילאוים בעיר. מהעירייה נמסר כי "במהלך הדיון שנערך בהשתתפות כלל חברי הנהלת העיר הציג ראש העיר חיים ביבס את ההצעה להענקת ההנחה לתושבים המוגדרים כ'משרת מילואים פעיל'".


  • להורדת האפליקציה של כל העיר באנדרואיד
  • להורדת האפליקציה של כל העיר באייפון

כזכור, כפי שפורסם לפני חודשיים ב"כל העיר מודיעין" ההצעה להענקת הנחה בארנונה למשרתי המילואים בעיר עלתה כבר לפני חודשיים. לפי אתר "מילואים" ההגדרה של משרת מילואים פעיל הינה חייל מילואים ששירת לפחות 20 ימי שמ"פ מצטברים לפחות, בתקופה של שלוש שנים רצופות או חלק מהן. או לחילופין חייל מילואים, שטרם מלאו לו 3 שנים לשחרורו וביצע 14 ימי שמ"פ בתקופה של שנה או שנתיים צמודות אחת לשנייה. כאשר התקופה המזכה היא שנה ממאי ועד מאי.

בעירייה ציינו כי לאחר אישור המועצה יפורסמו הנחיות מסודרות באתר העירייה לזכאים להנחה. עוד נמסר כי ההנחה בארנונה תיכנס לתוקף החל מ-1.5.18 ואילך. כאשר מי שזכאי להנחה הוא רק מי שמחזיק בנכס (בעל הדירה או שוכר).


עיריית מודיעין מכבים רעות

עיריית מודיעין מכבים רעות


40 תחנות אוטובוס יותקנו ברחבי העיר

החלו העבודות להתקנת הצללות בפארק ענבה


בעירייה ציינו כי "משרד הביטחון הוא הגורם שיעביר את רשימת חיילי המילואים הפעילים לעירייה, מידי שנה במהלך השנים הקרובות. אגף הגזברות יטמיע רשימה זו בקבצי הרשות, כך שההנחה תינתן באופן אוטומטי". כמו כן, בימים אלה החלה העירייה בחלוקת שוברי הארנונה לחודשים מאי ויוני על כן מתן ההנחה יתבצע בפועל החל מחודשים יולי ואוגוסט כאשר שובר זה  יכלול זיכוי על החודשים מאי ויוני.

כחלק משירות הציבור תפעל מחלקת הגביה של העירייה, בשיתוף עם מרכז הצעירים של עמותת סחלבים לסיוע לתושבים בבדיקת זכאות לקבלת ההנחה. תושב שרואה עצמו זכאי ולא יקבל את ההנחה בחודשים יולי ואוגוסט יוכל להגיש בקשה לקבלת ההנחה כמקובל בצירוף אישור תעודת משרת מילואים פעיל. בעירייה מדגישים כי לא יתאפשר כפל הנחות – תושב שזכאי להנחה אחרת יזכה לקבל את ההנחה הגבוהה ביותר מבין השתיים.

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר