מונית שירות בתל אביב, בקרוב במודיעין (צילום: אסף עברון)
מונית שירות בתל אביב, בקרוב במודיעין (צילום: אסף עברון)

משרד התחבורה הודיע: מוניות שירות יפעלו בין מודיעין לירושלים

קו חדש של מוניות שירות יחל לפעול בין מודיעין לירושלים ויאפשר לראשונה שימוש בכרטיס רב-קו

פורסם בתאריך: 19.6.18 17:22

משרד התחבורה הודיע היום, שלישי, כי הוא יפרסם מכרזים להפעלת מוניות שירות שישרתו את תושבי מודיעין שנוסעים לירושלים. בימים אלה מוציא משרד התחבורה מכרזים להפעלת הקו החדש – וזא במסגרת קווים נוספים שיפעלו בירושלים והסביבה.



ממשרד התחבורה נמסר כי "במסגרת הרפורמה יפורסמו מכרזים חדשים להפעלת 12 קווי מוניות שירות באשכול ירושלים והסביבה, מתוכם שמונה קווים חדשים, בין היתר מדובר בקווי שירות שיחברו בין ירושלים לתל אביב, לנמל התעופה בן גוריון (נתב"ג), למודיעין מכבים רעות, לבית שמש, לגשר אלנבי ולכפר עציון (דרך אלון שבות ואפרת). כמו כן, הקווים החדשים יחברו בין שכונת הר הצופים לשכונת גילה, עין כרם, רמות וכן למודיעין מכבים רעות; בין עין כרם לתלפיות; בין מלחה לגבעת רם; ובין גילה והר החוצבים".

במשרד התחבורה מספרים כי "במסגרת הרפורמה יתאפשר לראשונה שימוש של כרטיס הרב-קו בענף המוניות (בימי חול), שיאפשר לנוסעים ליהנות מכל הסדרי הנסיעה המוזלים בתחבורה הציבורית, כולל מעבר בין קווים ללא תשלום, מידע לנוסעים, מידע על נסיעות השירות באפליקציות, הזמנת מקומות בנסיעות בינעירוניות ועוד".


שלט דיגיטלי בתחנות האוטובוס

שלט דיגיטלי בתחנות האוטובוס. בקרוב גם יודיע על הגעתן של מוניות שירות?


לדברי השר כץ, הנוסעים במוניות השירות ייהנו מההנחה הניתנת כיום למחזיקי כרטיס "רב קו" באוטובוסים וברכבת. הנחה זאת כוללת את כל קבוצות האוכלוסייה הזכאיות בהם תלמידים, סטודנטים, אזרחים ותיקים ונכים. הנוסעים במוניות יזכו גם בהסדרי מעבר של "90 דקות" במטרופולינים.

במשרד התחבורה מדגישים כי "ההליך המכרזי יתבצע בשני שלבים: בשלב הראשון יתבצע מיון מוקדם (PQ) של חברות העומדות בתנאי הסף שקבע משרד התחבורה בהליך התחרותי. חברות שעברו את השלב המוקדם, יוכלו להמשיך ולהתמודד על הפעלת כל אחד מאשכולות קווי המוניות שיצאו בהדרגה לתחרות".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר