אביגדור ליברמן, חיים ביבס (צילומים: דוברות ישראל ביתנו, דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
אביגדור ליברמן, חיים ביבס (צילומים: דוברות ישראל ביתנו, דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

ליברמן נגד ביבס: "שלא תקומו בבוקר ותגלו שמודיעין הפכה למודיעין עילית"

בעקבות סירובו של ראש העיר חיים ביבס להצטרף למיזם התחבורה הציבורית בשבת של עיריית תל אביב, ולהסתפק רק בקו אחד בשישי בערב - יו"ר סיעת ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן תקף אותו בטוויטר

פורסם בתאריך: 6.1.20 10:48

הסערה סביב הפעלת התחבורה הציבורית בשבת במודיעין נמשכת  -בעקבות החלטתו של ראש העיר חיים ביבס, בישיבת המועצה האחרונה, שלא להצטרף למיזם התחבורה הציבורית בשבת של עיריית תל אביב-יפו, ולהסתפק בקו מודיעין-תל אביב שפועל בעיר רק בשישי בערב עבור המבלים והמבלות – ח"כ אביגדור ליברמן, יו"ר סיעת ישראל ביתנו, תוקף אותו.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


הציוץ של ליברמן נגד חיים ביבס


"חיים ידיד", כתב אתמול, ראשון, ליברמן בחשבון הטוויטר שלו, "נדהמתי לשמוע את עמדתך בנוגע לתחבורה ציבורית בשבת. מציע לתושבי מודיעין להיזהר שלא תקומו בבוקר ותגלו שמודיעין הפכה למודיעין עילית".

ביבס הסביר כי הפעלת התחבורה הציבורית בשבת צריכה להתבצע אך ורק ביוזמת המדינה, ולא על ידי הרשויות המקומיות. "לא באנו להחליף את המדינה", כך הוא טען, והוסיף כי הוא מתכוון להמתין למכרז להפעלת קווי מוניות שירות, שאמור לצאת לדרך לאחר הרכבת הממשלה הבאה.

כזכור, בשבוע שעבר פורסם ב"כל העיר מודיעין"  כי העירייה הודיעה שקו ההסעות ממודיעין לתל אביב בשישי בערב חוזר החל מיום שישי הקרוב, 10.1.20. קו ההסעות המיוחד של עיריית מודיעין-מכבים-רעות בשיתוף אגודת "שבוס",שיסיע את תושבי העיר בגילאי 14 ומעלה למוקדי הבילוי בתל אביב ובחזרה. לצד זאת, ראש העיר ביבס, כאמור, הודיע בישיבת המועצה כי הוא לא מצטרף ליוזמה של עיריית תל אביב להפעלת קווי תחבורה ציבורית נוספים במהלך השבת.


אוטובוס השבת בשנה שעברה במודיעין (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

אוטובוס השבת בשנה שעברה במודיעין (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)


התגובות לאחר החלטתו של ביבס לא איחרו לבוא. כפי שפורסם – בסיעת מודיעין חופשית קראו לביבס לפעול להרחבת התחבורה הציבורית בעיר בשבת, ולהצטרף למיזם של עיריית תל אביב, שפועל בהצלחה באזור גוש דן. חבר המועצה אבי אלבז, ראש סיעת מודיעין חופשית, אמר בין השאר ל"כל העיר מודיעין" כי "העירייה מתחמקת, זה טיפה בים. ממש לא רציני, מה עם יום שבת? מה עם נסיעות למרכזי הבילוי? אלה דברים שהעירייה צריכה לדאוג להם".

השבוע, גם חבר המועצה מהקואליציה שחר מי-און (יש עתיד) תוקף את ביבס. "מי שעומד בראש עיר שמזוהה כעיר חילונית ופלורליסטית צריך להוביל את המהלך בכל הכוח", אומר מי-און בשיחה עם "כל העיר מודיעין", "כשראש העירייה רוצה משהו זה קורה. אני חושב שלהמתין למשרד התחבורה זה לא ישים. משרד התחבורה לא קידם, השר בצלאל סמוטריץ לא יעשה שום מהלך".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

7 תגובות
  1. ליברמן תתעסק בנוקדים ראש העיר יודע בדיוק מה אנחנו צריכים שקט ושלווה מספיק גררת אותנו לבחירות 3 פעמים דיקטטור

    תושב מודיעין

  2. מאיר

    דוברמן הזה שחקן ושקר כאחד.. 30 שנה הוא היה מצביע יחד עם החרדים על כל דבר.. פתאום האיש התהפך על כולנו.. אתם יודעים מי אשם בזה? אנחנו הימנים!!!
    הימנים הצביעו לו שנים הוא הגיע עד 15 מנדטים אבל אם השנים כולם קלטו שמדובר באפס מאופס שלא עשה דבר. הכל אצלו דיבורים.. ופשוט הפסיקו להצביע לו.. אז החליט לבגוד בכולם וחתך לשמאל ולשיח האנטי דתי בכדי להמציא את עצמו מחדש בקהלים חדשים.. האיש שקרן ובלפן. גזען ששונא ערבים ודתיים.. זה כל הסיפור של איווט ליברמן.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אני יהודי חילוני גמור אבל חשוב לי הסממנים היהודים במדינה לא רוצה שישראל תהייה מדינה כמו כל מדינות אירופה

  4. המוציא לאור

    מצויין הבחירות יהיו על דת ומדינה חהחליף את ראשי הערים

  5. אהוד

    לך לישון איש רע זה שאתה גורם לשינאה אבל לא יעזור לך כלום אנחנו מאמינים בני מאמינים בבורא עולם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר