מודיעין, תל אביב (צילומים: רויטרס CORINNA KERN, פרטי)
מת"א למודיעין? החזון לתחבורה ציבורית בשבת (צילומים: רויטרס CORINNA KERN, פרטי)

גם מודיעין בעד תחבורה ציבורית בשבת – העירייה על היוזמה בת"א: "נשמח להשתתף"

בעיריית מודיעין טרם התקבלה בקשה רשמית לקחת חלק במיזם התחבורה הציבורית בשבת של עיריית תל אביב-יפו. העירייה ל"כל העיר מודיעין": "אנחנו בעד"

פורסם בתאריך: 15.10.19 11:49

הבשורה לתושבי מודיעין: בעיריית מודיעין מציינים הבוקר, שלישי, 15.10, בשיחה עם "כל העיר מודיעין" כי היא תשמח לשתף פעולה במיזם התחבורה הציבורית בשבת של עיריית תל אביב-יפו, ביחד עם ערים שכנות נוספות בגוש דן.

כפי שפורסם, עיריית תל אביב-יפו צפויה להתחיל בשירות נסיעות חדש שיפעל בימי שבת בצירי התנועה המרכזיים בעיר – התוכנית תצא אל הפועל בשנת 2020. במסגרת היוזמה החדשה, עיריית תל אביב-יפו יוזמת שיתופי פעולה עם ערים שכנות בגוש דן, על מנת ליצור שירות נסיעות שיאפשר ניידות בשבת באזור מרכז הארץ, כמו למשל רמת גן, גבעתיים ורמת השרון. לגבי חולון ובת ים – הן הביעו את הסכמתן לתוכנית, אולם בערים אלו מתקשים למצוא את התקציב עבור התוכנית. יש לציין כי בעיריית הרצליה טרם התקבלה החלטה ובעיריית פתח תקווה שוקלים הצטרפות ליוזמה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם


ומה לגבי מודיעין? דוברות עיריית מודיעין-מכבים-רעות מוסרת הבוקר ל"כל העיר מודיעין" כי "במידה ועיריית תל אביב אכן תפנה אלינו ותצא למכרז הפעלה בנושא הזה, נשמח לקחת חלק לשיתוף פעולה בנושא".

בעירייה מבהירים כי טרם התקבלה פנייה מצד עיריית תל אביב-יפו לשיתוף פעולה במיזם התחבורה הציבורית בשבת, "לא קיבלנו פנייה, לפחות לא לפני החג", ומדגישים: "אבל ברמה העקרונית אנחנו בעד".

מהלך ראשון להוצאת התוכנית אל הפועל הוא פרסום מכרז בשבועות הקרובים לזכיין פרטי שיפעיל, מתחילת שנת 2020, את שירות האוטובוסים בשבת בצירים המרכזיים בתל אביב-יפו.


חיים ביבס, ראש העיר מודיעין מכבים רעות (צילום: ראובן קפוצינסקי)

חיים ביבס, ראש העיר מודיעין מכבים רעות (צילום: ראובן קפוצינסקי)


מודיעין, בראשות ראש העיר חיים ביבס, היא מבין הערים החלוצות בארץ שהפעילה תחבורה ציבורית בשבת – במהלך הקיץ פעל "ימבוס", שירות ההסעות בשבתות מהעיר לחוף הים ולאזורי הבילוי בתל אביב, ובחזרה. "כידוע, העירייה הפעילה בשנתיים האחרונות מערך הסעות לנוער כאשר בשנה הראשונה ההסעות פעלו בימי שישי בלילה והסיעו את בני הנוער לאזורי הבילוי בתל אביב,, נמסר מהעירייה. "והשנה הפעילה העירייה הסעות מסודרות בימי השבת ממודיעין מכבים רעות לחוף הים. 'הימבוס' – קו ההסעות המיוחד של העירייה ומחלקת הנוער והצעירים בעמותת סחלבים, הסיע את בני הנוער וצעירי העיר לחוף הים ולסינמה סיטי ראשל"צ ובחזרה בשיתוף אגודת נוע תנוע, בשבתות בחודשי הקיץ וגם בחודש ספטמבר, בעלות סמלית של 10 שקלים לכיוון".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

8 תגובות
  1. אלי

    למה לחכות שתל אביב תיפנה ? תיפנו אתם לעירית תל אביב ותעזרו לתושבי מודיעין להתנייד בשבת. לומר שאנחנו בעד בלי לעשות כלום זה לשבת על הגדר ובעצם לא ממש בעניין. זו בסך הכלתשובה דיפלומטית.

  2. אריק

    אתה יותר ממוזמן לעזוב למודיעין עילית עיר פחות חולנית ,אבל יותר ממתאימה לטיפוסים כמוך

  3. ברכה

    הלוואי הלוואי הגיע הסמן שאנדים יכלו להתנייד לאן שרוצים ביום החופשי שלהם .אין שום קשר בעיני לעיר חלונית או דתית כל אדם זכותו לקבל זכויות בסיסיות כאדם כתושב וכמשלם מיסים בלי סיסמאות
    חשוב שתהיינה אופציות וכל אחת יבחר ויחה את חייב כרצונו
    בכבוד הדדי ובכיבוד האחר .
    בנצלחה

  4. יניר

    בושה וחרפה תחבורה ציבורית בשבת .יום בשבוע אתם לא מסוגלים לכבד.ולך אדון ראש העיר אל תגרר אחרי ערים שמבזים את השבת .

  5. שני

    צריך לראות כמה דורות קדימה. איך כל המדינה אט אט כופה את החילניות על כל הארץ הזו. איך יראה יום כיפור ? גם בו יסעו? ממש כפיה חילונית לכל דבר. בכלל המושג חילוני הוא הזוי.

    מי שלא רוצה לשמור על ההנהגות היהודיות הבסיסיות צריך לבדוק בכלל מה הופך אותו ליהודי.
    ולמה הוא פה בעצם?

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר