אוטובוס השבת בשנה שעברה במודיעין (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
אוטובוס השבת בשנה שעברה במודיעין (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

התחבורה הציבורית בשבת במודיעין: קו ההסעות לת"א בשישי בערב חוזר

בהמשך לפרסום ב"כל העיר מודיעין" לפני כחודשיים - החל מיום שישי הבא, 10.1.20, יחזור לפעול קו ההסעות של עיריית מודיעין לתל אביב ובחזרה

פורסם בתאריך: 1.1.20 07:59

קו ההסעות ממודיעין לתל אביב בשישי בערב חוזר. החל מיום שישי הבא, 10.1.20, יפעל קו ההסעות המיוחד של עיריית מודיעין-מכבים-רעות בשיתוף אגודת "שבוס", שיסיע את תושבי העיר בגילאי 14 ומעלה לתל אביב ובחזרה. עלות הנסיעה היא 10 שקלים בלבד לכל כיוון.

לצד זאת, כפי שפורסם לראשונה ב"כל העיר מודיעין", גם עיריית מודיעין תומכת בתחבורה ציבורית בשבת, אולם, ראש העיר חיים ביבס בוחן האם להצטרף למיזם בתל אביב או לקדם את התחבורה הציבורית בשבת בעיר באופן עצמאי.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


מהעירייה נמסר כי "הקו המיוחד אותו מפעיל אגף חברה, נוער וצעירים יחזור לפעילות ביום שישי 10.1.20 ויסייע לתושבים בגילאי 14 ומעלה, שמעוניינים לצאת לבלות בעיר הגדולה בהסעות מסודרות"

ההסעה תפעל בשלושה סבבים בין השעות 2:30-21:00 והיא תצא ממודיעין ,מהתחנה הסמוכה לעזריאלי פאלאס מודיעין – תמשיך לכיכר התחבורה ומרכז עינב, ומשם תצא למוקדי הבילוי בתל אביב ותעצור בתחנות בשדרות רוטשילד פינת אלנבי, כיכר דיזינגוף ונמל תל אביב.

בעירייה מודיעים כי בימים הקרובים ייפתח באתר העירייה ובאתר עמותת סחלבים עמוד לרישום לנסיעה שעלותה 10 שקלים לכל כיוון החל מגיל 14, שם ניתן יהיה למצוא גם את מסלול הנסיעה ומפת התחנות המלאה. הנסיעה מותנית ברישום חד פעמי לחברות באגודת "שבוס", ללא תשלום. כמו כן, בני נוער בגילאי 14 עד 18 מחויבים באישור הורים לנסיעה.

לטם גל, מנהלת אגף חברה נוער וצעירים, מוסרת כי "בשנתיים האחרונות הפעלנו בהצלחה רבה קווי נסיעה מהעיר למקומות בילוי חיצוניים כמענה לצרכי בני הנוער וצעירי העיר ובעקבות ההצלחה, החלטנו להרחיב את השירות לתושבים. לאורך המיזם נבחן את מוקדי ושעות הנסיעה במטרה לייצר את המענה המתאים ביותר".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר