האוטובוס שפועל בשישי בערב ממודיעין לתל אביב (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
האוטובוס שפועל בשישי בערב ממודיעין לתל אביב (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

גם עיריית מודיעין בדרך להפעלת תחבורה ציבורית בשבת

העירייה הודיעה היום כי ההסעות בשישי בערב ממודיעין למוקדי הבילוי בת"א חוזרות לפעילות מלאה; על קידום התחבורה הציבורית בשבת אומר ראש העיר חיים ביבס: "אנחנו נבחן האם להצטרף למיזם בת"א או להמשיך לקדם זאת באופן עצמאי"

פורסם בתאריך: 26.11.19 13:41

לאחר שבתל אביב פועל בהצלחה גדולה מיזם התחבורה הציבורית בשבת – עיריית מודיעין החליטה היום, שלישי, להחזיר לפעילות את ההסעות בשישי בערב ובלילה, שיוצאות ממודיעין ומגיעות לת"א וחזרה. ההסעות, שפעלו במהלך חודשי הקיץ עבור בני הנוער והצעירים שביקשו לבלות בתל אביב, ייצאו לדרך בחודש דצמבר.

לצד זאת, כפי שפורסם לראשונה ב"כל העיר מודיעין", גם עיריית מודיעין תומכת בתחבורה ציבורית בשבת, אולם, כפי שראש העיר חיים ביבס מציין היום, העירייה בוחנת האם להצטרף למיזם בתל אביב או לקדם את התחבורה הציבורית בשבת באופן עצמאי. "בנושא מיזם התחבורה הציבורית בתל אביב", מוסר ביבס, "למרות שלא נעשתה פנייה לעירייה בנושא אנחנו נבחן האם להצטרף למיזם או להמשיך לקדם זאת באופן עצמאי".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


חיים ביבס, ראש העיר מודיעין מכבים רעות (צילום: ראובן קפוצינסקי)

ראש העיר חיים ביבס (צילום: ראובן קפוצינסקי)


בינתיים, קו ההסעות המיוחד בשישי בערב, שיופעל על ידי אגף חברה נוער וצעירים, יסיע את תושבי העיר לתל אביב ובחזרה, בעלות סמלית של 10 שקלים בלבד, לכל כיוון. "בשנים האחרונות אנו מפעילים הסעות לנוער ולצעירים בעיקר בחודשי הקיץ לחופי הים ולאתרים בתל אביב", מציין ביבס, "כעת, החלטנו להרחיב זאת לכל השנה ולאפשר לבני הנוער שלנו לצאת, לבלות ולחזור הביתה בביטחה ובעלות סמלית ביותר".

בעיריית מודיעין מוסיפים ואומרים כי "בימים אלה שוקדים באגף על מסלול הנסיעה כך שתושבי העיר יוכלו להגיע בקלות לרחובות מרכזיים בתל אביב המהווים מוקדי בילוי עבורם".

כזכור, הסעות הנוער והצעירים פעלו בשנתיים האחרונות במהלך חודשי הקיץ בהצלחה רבה ואפשרו לצעירי העיר להצטרף להסעה, לצאת ולבלות בחוף הים או בראשון לציון או בתל אביב ולחזור הביתה בצורה קלה ובטוחה. הצורך בקו המיוחד עלה לראשונה על ידי חברי מועצת התלמידים והנוער העירונית בפני ראש העיר ביבס, במסגרת יום חילופי השלטון שנערך בעירייה בשנת 2017. "ההסעות בערבי שישי ימשיכו למעשה את הקו שהפעילה העירייה בקיץ שעבר בימי שבת", מדגישים בעירייה. "יחד עם זאת במיזם הנוכחי הרישום לנסיעה יתאפשר לכלל הגילאים, כאשר ילדים עד גיל 14 יוכלו להצטרף לנסיעה רק בליווי הוריהם".

הקו המחודש יחל לפעול בחודש דצמבר הקרוב בימי שישי בשעה 22:00 ובחזרה בשעה 02:30. מסלול הנסיעה ממודיעין מכבים רעות לתל אביב יכיל חמש תחנות. שתיים במודיעין מכבים רעות: בתחנה המרכזית ובמרכז עינב ושלוש תחנות בתל אביב, בשדרות רוטשילד, ברחוב דיזינגוף ובנמל תל אביב.

איפה נרשמים? בימים הקרובים ייפתח באתר העירייה ובאתר עמותת סחלבים עמוד לרישום לנסיעה, שם יהיה ניתן למצוא גם את מסלול הנסיעה ומפת התחנות המלאה.

מנהלת מחלקת הנוער והצעירים, לטם גל, מוסרת כי "לאור ההצלחה של קווי האוטובוס בימי שישי ושבת בשנתיים האחרונות ולאור הביקוש הרב מצד בני הנוער והצעירים בעיר, בחרנו להמשיך את המיזם גם לאורך השנה. אנו פועלים רבות בשיתוף קהלי היעד לבחון ולאפשר מענים ראויים לצרכיהם ומיזם זה הוא חלק מכך".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. גו עמר זילברמן

    שהטילים מאירן ירדו לכם על הראש תשתמשו באוטובוס לברוח
    למטוס בבן גוריון עלובי נפש

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר