חגיגות העצמאות במודיעין (צילום: חורחה נובומינסקי)
חגיגות העצמאות במודיעין (צילום: חורחה נובומינסקי)

ערב יום העצמאות במודיעין – הופעות ומסיבות ברחבי העיר; כבישים חסומים לתנועה

בואו נעשה לנו חג: בעקבות חגיגות העצמאות שמתקיימות ברחבי מודיעין חסומים לתנועה צירים מרכזיים בעיר. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 8.5.19 18:16

הערב, רביעי, 8.5, תחגוג מדינת ישראל את יום העצמאות ה-71, וגם מודיעין-מכבים-רעות מצטרפת לחגיגות. בעירייה מעדכנים כי בשל החגיגות, החל מהשעה 18:00 ועד לשעה 02:30 ייחסמו לתנועת כלי רכב הרחובות הללו: רחוב עמק החולה משני צידיו, ממרכז שרבט ועד רחוב נהר הירדן; רחוב עמק יזרעאל (מזרח) מפינת עמק החולה ועד פינת רחוב נחל בזק; רחוב עמק יזרעאל (מערב) מפינת עמק דותן ועד פינת עמק החולה.

כמו כן, לא תותר יציאת כלי רכב מרחוב נחל ירמוך לכיוון רחוב עמק החולה, ולא תתאפשר הגעה לרחוב עמק החולה מכיוון רחוב נחל צין. דיירי הרחובות נחל צין, נחל שניר, נחל פארן ונחל קדרון יוכלו להגיע לבתיהם באמצעות הצגת תעודת זהות עם כתובת בית מעודכנת.

עוד נמסר מהעירייה כי חוצה עמק החולה, משני צידי האמפי, ייחסם החל משעה 12:00, וכי ובשל הזיקוקים לא תותר חניית כלי רכב ברחוב עמק יזרעאל (מערב) ובחניה של אולם הספורט בבית הספר עירוני ב'.

בעירייה הזכירו כי כמו כבכל שנה, גם השנה תתאפשר כניסה לרכבי נכים דרך רחוב עמק החולה. החניה לרכבים אלה תתאפשר ברחוב עמק החולה, בין בית מספר 38 לבית מספר 42. עמדת צפייה לבעלי מוגבלויות תוקם בצידו המערבי של האמפי פארק.

כלי רכב שיחנו ברחובות ובאזורים החסומים ייגררו לרחבת הכורכר שברחוב עמק דותן.


חגיגות העצמאות במודיעין (צילום: חורחה נובומינסקי)

(צילום: חורחה נובומינסקי)



לכל ההופעות בערב יום העצמאות



ומה בנוגע לחגיגות עצמן? עיריית מודיעין-מכבים-רעות תקים כמה בימות בידור לכבוד יום העצמאות: בבמה המרכזית בעמק החולה יופיעו להקת תיסלם, קובי אפללו, נדב גדג', הלהקות העירוניות ודיג'יי זיו ירושלמי. האירוע מונגש לבעלי מוגבלויות.

באותו הערב, ברחבת הדשא שבמרכז מכבי עולמי במכבים, יתקיים מופע קהילתי בהשתתפות חנה לסלאו, להקות זמר ולהקות מחול מקומיות. לאחר מכן יתקיים ערב 'שרים עצמאות' בגבעת הברושים – שירה בציבור עד אור הבוקר בהנחיית יוסי לב ותזמורתו, שמארחים את המופע 'פתאום נפל עליי אביב' לצד מוני ארנון וסוזי מילר.


חגיגות העצמאות במודיעין (צילום: חורחה נובומינסקי)

(צילום: חורחה נובומינסקי)


מהעירייה נמסר כי בעקבות כך ייחסם לתנועת כלי רכב רחוב נוף קדומים, בין החניון האחורי של מרכז רננים למרכז המסחרי הישן, בשעות 23:00-19:00. גם כי כביש הגישה לגבעת הברושים מכיוון גדר הביטחון ייחסם למעבר כלי רכב לכל אורכו – מכיוון רחוב נוף קדומים ודרך הראשונים ועד מנחת המסוקים הישן, ולא תתאפשר חניה לאורך ציר הפטרול שסמוך לגדר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


באותו הערב יופיע באולפנת 'אורות מודיעין' הזמר נתן גושן, ובהמשך תתקיים הרקדה בהובלת להקת 'קולות'. ברחבת הירידים שמול הקניון תיערך הרקדה המונית של מוזיקה ישראלית וריקודי עם, על ידי המרקיד דן עיני.


קובי אפללו, נתן גושן, תיסלם, (צילומים: רגב גל, סלי בן אריה, אוהד רומנו, דניאל קמינסקי)

קובי אפללו, נתן גושן, תיסלם, נדב גדג' (צילומים: רגב גל, סלי בן אריה, אוהד רומנו, דניאל קמינסקי)


בתוך כך, במהלך הערב יבוצעו מטחי זיקוקים ליד האמפיפארק בעמק החולה ובמרכז מכבי העולמי. הזיקוקים נועדו לשמח את התושבים, אך הם מפחידים את הכלבים, ולכן גם השנה מבקש הווטרינר העירוני, ד"ר עופר עינב, מבעלי הכלבים לקשור את כלביהם ולהכניסם לבתים בערב יום העצמאות בזמן ירי זיקוקי הדינור, וזאת כדי למנוע את בריחתם. עינב הזהיר כי לא מומלץ להשאיר את הכלב במרפסות מחשש שהכלבים ינסו להימלט מהמקום בכל מחיר ויקפצו מהמרפסת. כמו כן, מבקש עינב להימנע מהוצאת הכלבים לטיולים בשעות המיועדות לירי הזיקוקים.

הכניסה לאירועים תבוצע באמצעות כניסות מבוקרות (מסרקי בידוק), והתושבים מתבקשים להתאזר בסבלנות ולהישמע להוראות כוחות הביטחון, המאבטחים והבודקים. כמו כן, לא תותר הכנסת בעלי חיים, נשק אזרחי/צה"לי ותרסיסי קצף לאזור האירוע, ולא תותר כניסה עם רכב דו גלגלי, לרבות אופניים חשמליים.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר