קובי אפללו, נתן גושן, תיסלם, (צילומים: רגב גל, סלי בן אריה, אוהד רומנו, דניאל קמינסקי)
קובי אפללו, נתן גושן, תיסלם, נדב גדג' (צילומים: רגב גל, סלי בן אריה, אוהד רומנו, דניאל קמינסקי)

הופעות יום העצמאות במודיעין: תיסלם, קובי אפללו ונדב גדג'

חגיגות העצמאות ה-71 למדינת ישראל יתקיימו ב-8.5, ויכללו שלל מופעים, תערוכות ואירועים חגיגיים במודיעין. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 17.4.19 00:09

האגף לתרבות ואירועים בעיריית מודיעין-מכבים-רעות מפרסם את האירועים, המופעים והפעילויות הצפויים ברחבי העיר במהלך יום הזיכרון ויום העצמאות.

טקסי ערב יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ופעולות האיבה יתקיימו ביום שלישי, 7.5, בטקס הנחת זרים למשפחות שכולות באנדרטת ההנצחה העירונית לחללי מערכות ישראל שברחוב עמק זבולון פינת רחוב שני. הטקסים המרכזיים יתקיימו בשעה 20:00 באמפי עמק החולה, בהשתתפות תנועות הנוער עם ערב שירי לוחמים בהנחיית בני טיטלבוים, מיקה שדה, חני ליבנה, סוף סלע ואילה אשרוב. בקריית החינוך ברעות יתקיים הטקס בהשתתפות שבט 'אופק' מתנועת הצופים, בהנחיית אמיר בר שלום.  במכבים יתקיים הטקס בדשא המרכזי של מכבי עולמי, בהשתתפות 'מכבי צעיר'.

במעבר החד והידוע שיתרחש יום למחרת, יתקיימו אירועי ערב יום העצמאות ה-71 של מדינת ישראל. בשעה 20:00 יתקיים כמיטב המסורת, באמפי פארק עמק החולה, הטקס הגדול שיסמל את המעבר בין יום הזיכרון ליום העצמאות, כולל שידור טקס הדלקת המשואות מהר הרצל. בשעה 20:50 תעלה על הבמה להקת תיסלם, בשעה 22:25 יעלה הזמר קובי אפללו ובמהלך הערב יופיעו באירוע גם להקות עירוניות. בני הנוער ייהנו ממופע של נדב גדג' בחצות, ובשעה 1 בלילה יככב דיג'יי זיו ירושלמי. זיקוקי הדינור מתוכננים להאיר את השמיים בשעה 20:50, 21:35 ו-22:30.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


במקביל, ייערכו במקומות נוספים אירועים ומופעים מהנים: במתחם הדשא המרכזי שבמרכז מכבי עולמי יתקיים מופע קהילתי בהשתתפות חנה לסלאו ולהקות מקומיות; במתחם האולפנה ברח' נחל צלמון 21 יופיע הזמר נתן גושן ולאחריו תתקיים הרקדה המונית עם להקת "קולות"; במרכז הירידים בסמוך לקאנטרי סנטר תיערך הרקדה עם דן עיני; בגבעת הברושים, מהשעה 23:00 ועד אור הבוקר יתקיים ערב שירה בציבור מסביב למדורה, עם יוסי לב ותזמורתו, שמארחים את המופע "פתאום נפל עליי אביב", לצד מוני ארנון וסוזי מילר. הישיבה על מחצלות וכריות, ויוגש כיבוד קל.


תיסלם (צילום: אוהד רומנו)

תיסלם (צילום: אוהד רומנו)


ביום חמישי, 9.5, תיערך תערוכת "מצה"ל באהבה", עם כלי רכב צה"ליים, אמצעי לחימה ומיגון, אמצעי קשר ואיסוף ועוד, שמעניקים לילדים חוויה מהנה, פטריוטית ומלמדת. התערוכה תתקיים מהשעה 10 בבוקר עד 3 בצהריים, במתחם הכורכר מול קניון עזריאלי.

ראש העיר, חיים ביבס: "מדינת ישראל חוגגת 71 שנים להקמתה, וביום זה אנחנו נחגוג את החג המאחד את כל אזרחי ישראל, עם אומנים מהשורה הראשונה בכל הז'אנרים, על מנת לאפשר לכל אחד ואחת מהתושבים ליהנות ממוזיקה ישראלית נהדרת, ולא פחות מכך – מהלהקות המקומיות שלנו, שיופיעו גם הן על הבמות המרכזיות".


נדב גדג' (צילום: דניאל קמינסקי)

נדב גדג' (צילום: דניאל קמינסקי)


אלעד שמעונוביץ', מחזיק תיק התרבות: "אירועי יום העצמאות בעיר הם מנקודות השיא בפעילות התרבות במהלך השנה. בתמהיל ובתקציב של האירועים אנחנו משתדלים לשמור על נקודת איזון בין אומנים איכותיים ואהובים לבין מחירים שפויים ללא חריגות בתקציב. אנחנו מזמינים את כל התושבים לבוא וליהנות מאירועי יום העצמאות, ללא תשלום, ברחבי העיר".


קובי אפללו (צילום: רגב גל)


אלון שמידט, ראש אגף תרבות ואירועים: "יום העצמאות הינו יום חג לתרבות הישראלית, על כל גווניה ורבדיה של החברה הישראלית. במודיעין-מכבים-רעות נחוג את אירועי יום העצמאות השנה בסימן חגיגות האירוויזיון המתקיימות בארץ, והגאווה הישראלית והבינלאומית. אני מזמין את כולם לבוא ולעהנות ממיטב האירועים, עם מיטב האומנים המקצועיים והלהקות המקומיות".


נתן גושן (צילום: סלי בן אריה)

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר