כלב באוטובוס (צילום: פרטי)
(צילום: פרטי)

דרמה באוטובוס למודיעין עילית: הנהג החליט להחזיר את הנוסעים לנקודת המוצא

נוסעים שעלו על אוטובוס של חברת "קווים" מירושלים למודיעין עילית טוענים כי נהג סירב לאפשר לכלבה שלהם לעלות על האוטובוס, ובתגובה החזיר את כל הנוסעים לנקודת המוצא בגבעת המבתר. במשטרה נפתחה חקירה. קווים בתגובה: "הנהג מכחיש את כל הטיעונים המועלים בפרסום; החברה תמצה את ההליך המשמעתי הפנימי מול הנהג וזאת על פי הממצאים"

פורסם בתאריך: 4.3.19 17:05

דרמה בקו אוטובוס של חברת קווים, הנוסע מירושלים למודיעין עילית. נוסעים טוענים כי נהג האוטובוס סירב לעלות כלבה לנסיעה, ולאחר שהנוסעים סירבו לרדת מהקו הנהג לטענתם החליט להחזיר את הנוסעים לנקודת המוצא, שבגבעת המבתר בירושלים, לאחר מכן הנהג הזמין משטרה. בחברת קווים דוחים את הדברים וטוענים כי "הנהג נתקל בסיטואציה קשה בה הנוסעים שביקשו לעלות לאוטובוס סירבו להרכיב מחסום על פיו של כלבם, תוך שהפנו כלפיו קללות ואיומים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


בשיחה עם "כל העיר" משחזרים הנוסעים את שאירע ביום חמישי האחרון. "אני ועוד חברה עלינו ביום חמישי שעבר, סמוך לשעה 11:30, על אוטובוס של חברת קווים מירושלים לכיוון מודיעין עילית", מספרת וטוענת נוסעת, "לאחר מספר תחנות עלו הילדים עם כלבה, שאחד מהם החזיק אותה בידיים והיא היתה עם רסן. ברגע שהילדים עלו לאוטובוס וישבו הנהג החליט שזה לא חוקי, ההתקשר למשטרה וסירב להמשיך בנסיעה. כעבור 20 דקות הגיעה ניידת למקום שהנהג הזמין לילדים. הילדים דיברו עם הנהג ואמרו לו שזה מותר על פי החוק, והוא יכול להמשיך בנסיעה. אחרי שהם עזבו את המקום הנהג נעל את הדלתות והבהיר לנו שאנחנו לא יורדים עד שהוא מגיע למסוף שלו ועשה פשוט פרסה לגבעת התחמושת – זו נקודה שאין בה תחנה של חברת קווים חזרה למודיעין עילית, בלי שהוא איפשר לנו לרדת באחת התחנות בדרך".



בהמשך היא מספרת כי "כשהגענו למסוף הוא הורה לנו לרדת מהאוטובוס בגיבוי של סדרן שהיה במקום. אחרי שסירבנו לרדת הוא החליט לעזוב את האוטובוס ונעל אותנו בתוכו ועזב את המקום, במהלך כל אותן דקות היינו בקשר עם המשטרה, וכעבור חצי שעה הגיעה ניידת משטרה למקום והשוטרים פתחו לנו את הדלתות. אז גילינו שהסדרן היה כל אותן הדקות במקום. הגשנו תלונה במשטרה. התחושה היא לא נעימה ומפחידה".

מנגד, בחברת קווים טוענים כי "מבירור ראשוני שביצעה החברה מול הנהג עולה כי הנהג מכחיש את כל הטיעונים המועלים בפרסום. לגרסת הנהג הוא פעל על פי ההנחיות העוסקות בהעלאת כלבים לאוטובוסים, אולם הוא נתקל בסיטואציה קשה בה הנוסעים שביקשו לעלות לאוטובוס סירבו להרכיב מחסום על פיו של כלבם, תוך שהפנו כלפיו קללות ואיומים. הנהג מבהיר כי ביקש מכלל הנוסעים ששהו בנסיעה לרדת מן האוטובוס וזאת מחשש לביטחונם לנוכח האירוע שהתרחש. חשוב להבהיר כי החברה תמצה את ההליך המשמעתי הפנימי מול הנהג וזאת על פי הממצאים, הראיות והנחיות ההסכם הקיבוצי. הנהג יעבור הדרכה וחידוד הנהלים על ידי החברה, כמו כן החברה תקפיד כי הנחיות אלה יופצו בקרב כלל הנהגים בשוטף".

ממשטרת ישראל נמסר: "המקרה מוכר למשטרה, וטופל כאמור ראשית על ידי ניידת משטרה שהגיעה למקום.יחד עם זאת, ובעקבות התלונות שהוגשו, נפתחה חקירה שעודנה מתנהלת ומטבע הדברים לא נוכל לפרט אודותיה בשלב זה".

תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. ואם הנערים העלו הכלבה זה אסור היא לא בגודל שאפשר להחזיק בידיים או לשים על הברכייםכי רק בנאדם עיוור יכול להעלות כלב

    נוסע רשאי להעלות לאוטובוס בעלי חיים, שגודלם מאפשר להניחם על ברכי הנוסע, או שהנוסע נושא אותם בידיו
    חובה לרסן כלבים בזמם (רסן) ולקשור אותם ברצועה
    עיוורים עם כלבי נחייה קשורים ברצועה יכולים לעלות לאוטובוס עם כלבם ללא כל מגבלה

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר