פארק הכלבים בשכונת הכרמים (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
פארק הכלבים בשכונת הכרמים (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

החלו העבודות להקמת פארק כלבים ענק בשדרות יצחק רבין במודיעין

שטחה של הגינה, שתהיה התשיעית בעיר - כ-800 מ"ר, ויותקנו בה ברזיות מים, ספסלי ישיבה, עצי נוי ומתקני משחק מעץ המיועדים לכלבים

פורסם בתאריך: 21.8.18 06:42

פארק כלבים חדש מוקם בימים אלו בשדרות יצחק רבין, כחלק מעבודות הפיתוח שמבצעת החברה הכלכלית של העירייה בשדרות יצחק רבין-שדרות החשמונאים-כביש 431. שטחה של הגינה יתפרס על כ-800 מ"ר, ויותקנו בה ברזיות מים, ספסלי ישיבה, עצי נוי ומתקני משחק מעץ המיועדים לכלבים. הגינה תהיה מגודרת, ותשמש את תושבי שכונות הציפורים ומשואה.

מהעירייה נמסר כי העבודות צפויות להסתיים בעוד כמה חודשים.

בעיריית מודיעין מכבים רעות מציינים כי "גינה זו מצטרפת לשמונה גינות כלבים שכבר קיימות בעיר – האחרונה שבהן נפתחה לפני כמה חודשים ברחוב עמק חרוד, ומשמשת את הכלבים של תושבי שכונת הכרמים. הקמת גינות הכלבים הינה חלק מתוכנית האב העירונית להקמת גינות כלבים לכל שכונה בעיר. כזכור, תוכנית זו גובשה במסגרת שיתוף פעולה של העירייה עם תושבי העיר, בעלי הכלבים, והותאמה לצורכיהם".

פארק הכלבים בשכונת הכרמים (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

פארק הכלבים בשכונת הכרמים (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


***

בתוך כך, כפי שפורסם ב"כל העיר מודיעין" העבודות להקמת כיכרות חדשות בשכונת הפרחים נמשכות. בשבוע שעבר הושלמה בנייתה של כיכר חדשה בצומת הרחובות צאלון-שיר השירים. בעיריית מודיעין מכבים רעות מציינים כי "בימים אלה מסתיימות העבודות להקמת כיכר חדשה בצומת רחוב צאלון, שיר השירים וכרכום. העבודות על הכיכר מהוות חלק מתכנית האב העירונית לשיפור ושדרוג מערך התנועה בעיר, בדגש על היבטים של הגברת הבטיחות בדרכים ומיתון התנועה באזור זה. במסגרת העבודות גם קורצפו ורובדו קטעי הכביש של הכיכר החדשה, נערכו שינויים גיאומטריים, הועתקו עמודי תאורה, בוצע גינון וכן תמרור חדש".

כמו כן, כיכר נוספת, שבימים אלה החלו בעבודות להקמתה, היא הכיכר בצומת הרחובות דם המכבים ואדמונית, בכניסה לחניון העירייה המחודש. הכיכר החדשה מצטרפת לכיכר נוספת בצומת דם המכבים – צאלון, שהעבודות להקמתה הושלמו לפני מספר שבועות. הכיכרות יתרמו לוויסות התנועה ויגבירו את בטיחות משתמשי הדרך. לאורך רחוב זה אף נסלל בימים אלה שביל אופניים, שיחבר את המע"ר לכניסה לעיר ויגיע עד למזרקה "כיכר שערי המים".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר