עמדת פחי מיחזור (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
עמדת פחי מיחזור - ומה עם עוד מתקנים לפסולת אלקטרונית? (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

פרויקט עירוני לשדרוג פחי המיחזור לזכוכית ברחבי מודיעין

המכלים נצבעים ומודבקים עליהם מדבקות חדשות, במסגרת עבודה כוללת של אגף שפ"ע בעיריית מודיעין, שבקרוב יעשה זאת גם במכלי מִחזור הטקסטיל

פורסם בתאריך: 7.2.19 09:38

יחידת סגולה: העירייה החלה בשבוע שעבר בשדרוג הנראוּת ובצביעה של 81 מכלי מיחזור לזכוכית ברחבי העיר, זאת כחלק מתוכנית אגף שפ"ע לשיפור נראוּת וחזות כל עמדות המִחזור בעיר. העבודה לשיפור מראה המכלים הסגולים כוללת צביעה מחודשת והצמדת מדבקות חדשות וברורות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


המכלים הסגולים מפוזרים ברחבי העיר, בסמוך למרכזים קהילתיים כמו בתי ספר, הבריכה העירונית ברחוב עמק זבולון, היכל התרבות ברחוב עמק דותן, מרכזים מסחריים, הכניסה לפארק האקסטרים בשדרות מנחם בגין וכדומה.

על פי נתוני המחלקה לאיכות ולתכנון סביבתי באגף שפ"ע, מוחזרו בשנה החולפת כ-97 טון של אריזות זכוכית בעיר. המִחזור מתבצע על ידי תאגיד המחזור 'תמיר', אשר אוסף את אריזות הזכוכית מהמכלים אחת לחודש וחצי. בהמשך צפויים לעבור שדרוג גם מכלי מחזור הטקסטיל ברחבי העיר.


(פח מיחזור (צילום: דוברת עיריית מודיעין מכבים רעות)

(פח מיחזור (צילום: דוברת עיריית מודיעין מכבים רעות)


רשימת המקומות שבהם ניצבים מכלי המחזור בעיר נמצאת באתר העירייה, בלשונית איכות וסביבה – מיחזור.


בתוך כך, כפי שפורסם ב"כל העיר מודיעין" בחודש שעבר השיקה העירייה קמפיין להעלאת המודעות למִחזור פסולת אלקטרונית בעיר. מדובר בקמפיין משותף של אגף שפ"ע ותאגיד מ.א.י, ומטרתו לעודד את מִחזור הפסולת הזו, שמהווה אומנם רק שני אחוזים מהפסולת הביתית, אך חלקה בגורמי הזיהום המצויים בפסולת הביתית גדול ביותר, ועומד על כ-70%.

בעיר מוצבות כיום שלוש עמדות מִחזור לפסולת אלקטרונית בגודל קטן ובינוני, כדוגמת מכשירי מיקרוגל, קומקומים, טלוויזיות, מחשבים ועוד. העמדות ממוקמות במתחם גנים ונוף במכבים (בסוף דרך הראשונים), ליד החווה האקולוגית חווה ואדם (ברחוב גינת האלה 261) ובחנייה האחורית של תיכון עירוני ב' ע"ש יצחק רבין (עמק יזרעאל 4).

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר