רחוב דם המכבים (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
רחוב דם המכבים (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

שכונת הפרחים: עבודות תשתית בכביש דם המכבים

לצד העבודות בשדרות החשמונאים, גם בציר דם המכבים מתבצעות עבודות ריצוף וריבוד; הכביש ייחסם לסירוגין מ-21:00 בערב עד 6:00 בבוקר למחרת; צפי לסיום העבודות: 30.11

פורסם בתאריך: 20.11.18 09:42

ביום ראשון השבוע, 18.11, החלה העירייה, באמצעות החברה הכלכלית עבודות לחידוש הכביש ברחוב דם המכבים – מכיכר שערי העיר לכיוון תלתן, עד הכניסה למע"ר. העבודות יכללו קרצוף וריבוד של הכביש באספלט חדש, והן יבוצעו בשעות הלילה: מהשעה 21:00 ועד לשעה 6:00 בבוקר למחרת. סגירות הכבישים יהיו לסירוגין, "על מנת לצמצם ככל הניתן את אי הנוחות לתושבים ואת שיבושי התנועה", כך מציינים בעיריית מודיעין מכבים רעות.

העבודות צפויות להימשך כשבועיים, לא כולל ערבי שישי ומוצ"ש, עד 30.11, זאת כמובן בהתאם לתנאי מזג האוויר.

בעיריית מודיעין מספרים כי "פרויקט זה מצטרף לתכנון העירוני שמבצעת החברה הכלכלית באזור שבו נבנה המע"ר. במסגרת התכנון נבנו שבילי אופניים וטיילת שאורכם כקילומטר, המובילים מכיכר שערי העיר עד לכניסה של המע"ר. כמו כן, שודרג לפני כמה חודשים החניון מול העירייה, אשר ישמש גם הוא את באי המע"ר".


רחוב דם המכבים (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

רחוב דם המכבים (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


העבודות בדם המכבים מתבצעות לצד העבודות בכביש שדרות החשמונאים הסמוך. כפי שפורסם ב"כל העיר" מודיעין" במקטע זה מדובר בפרויקט להגברת הבטיחות בדרכים. העבודות החלו בשבוע שעבר בין הצמתים נוף איילון ושדרות מנחם בגין דרום. בעירייה ציינו כי ההחלטה לבצע עבודות במקטע, שכולל עיקולים רבים, משום שהתוואי שלו גרם לתאונות דרכים, בעיקר בעונת החורף ובמקרים שבהם הרכב נסע במהירות גבוהה יחסית. העבודות צפויות להימשך עד ליום 29.11. עד אז תתבצע סגירה של נתיב אחד לסירוגין, על מנת לצמצם ככל הניתן את שיבושי התנועה. בימי השיא, שיהוו גם את קו הסיום של העבודות, בתאריכים 29-28 בנובמבר, מתוכננת סגירה הרמטית של הכביש ל-48 שעות, על מנת שניתן יהיה לבצע את הריבוד הסופי שלו. העבודות יכללו קרצוף וריבוד של הכביש על מנת לשנות את זווית העיקול ואת גובהו, וכן פירוק של אבני השפה, הזזת עמודי תאורה ועצים והעתקתם למקום החדש. מהעירייה נמסר כי קצב התקדמות העבודות תלוי בתנאי מזג האוויר ועל כן ייתכנו שינויים בלוחות הזמנים.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר