עבודות בשדרות החשמונאים (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
עבודות בשדרות החשמונאים (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

עבודות בשדרות החשמונאים: ציר התנועה ייחסם לסירוגין

העבודות מתבצעות במטרה לשנות את זווית העיקול הגדול שבכביש ואת גובהו, לטובת צמצום מספר תאונות הדרכים בציר התנועה. מועד סיום העבודות: בסוף החודש

פורסם בתאריך: 18.11.18 09:18

העירייה החלה באחרונה בעבודות לשיפור קטע העיקול בכביש שדרות החשמונאים, להגברת הבטיחות בדרכים. בשבוע שעבר החלה העירייה בביצוע עבודות הנדסיות בקטע הכביש בשדרות החשמונאים שבין הצמתים נוף איילון ושדרות מנחם בגין דרום. העבודות נעשות על ידי העירייה בשיתוף משרד התחבורה.

ההחלטה לבצע עבודות במקטע, שכולל עיקולים רבים, משום שהתוואי שלו גרם לתאונות דרכים, בעיקר בעונת החורף ובמקרים שבהם הרכב נסע במהירות גבוהה יחסית.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


העבודות צפויות להימשך כשלושה שבועות, ובתקופה זו תתבצע סגירה של נתיב אחד לסירוגין, על מנת לצמצם ככל הניתן את שיבושי התנועה. בימי השיא, שיהוו גם את קו הסיום של העבודות, בתאריכים 28-29 בנובמבר, מתוכננת סגירה הרמטית של הכביש ל-48 שעות, על מנת שניתן יהיה לבצע את הריבוד הסופי שלו.

העבודות יכללו קרצוף וריבוד של הכביש על מנת לשנות את זווית העיקול ואת גובהו, וכן פירוק של אבני השפה, הזזת עמודי תאורה ועצים והעתקתם למקום החדש. מהעירייה נמסר כי קצב התקדמות העבודות תלוי בתנאי מזג האוויר ועל כן ייתכנו שינויים בלוחות הזמנים.

***

בתוך כך, עיריית מודיעין-מכבים-רעות עדכנה בשבוע שעבר על שינויים במדיניות אכיפת החניה בכמה אתרים בעיר, ובהם חניון 'פאתי מודיעין' ואתר המע"ר, הנמצא בבנייה בימים אלה. בין השאר מותרת החניה לרכבים החונים בציר הכניסה לחניון, בצידו הצפוני של כביש הגישה, עם שני גלגלים על המדרכה (זהו המקום היחיד בעיר שבו, נכון להיום, מותרת חניה מסוג זה). כמו כן, בחניון עצמו, המכיל 250 חניות, מבצעת העירייה אכיפה המתמקדת בנהגים החונים בחניות נכים, בתחנות אוטובוס או בחניות המיועדות מוניות, וכן בנהגים שבחנייתם חוסמים את נתיב הנסיעה ומפריעים לתמרון. בעירייה ציינו כי בימים אלו מבוצעות עבודות בשיתוף משרד התחבורה להקמת מגרשי חניה לכ-800 כלי רכב נוספים, לטובת התושבים ובאי התחנה.

תגיות:

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר