בייק פארק במודיעין (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
בייק פארק במודיעין (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

מתחם הבייק פארק במודיעין: יותקן מערך תאורת לילה מיוחד

בפארק האתגרי לרוכבי אופניים תותקן תאורת לדים על עמודים חדשים - בסך הכל יוצבו 32 גופי תאורה.עלות העבודות - כ-250 אלף שקלים

פורסם בתאריך: 25.10.18 11:04

בימים אלה החלה העירייה בעבודות להתקנת אמצעי תאורה במתחם הבייק פארק שבשדרות מנחם בגין.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


העבודות המתוכננות כוללות הוספת תאורת לדים על עמודים חדשים, לצד התקנה על עמודים קיימים. בסך הכל יותקנו 32 גופי תאורה על 15 עמודים מסביב לפארק.

מטרת העבודות היא לאפשר לקהילת רוכבי האופניים ליהנות מהמתחם גם בשעות החשכה. העבודות, שהחלו השבוע, צפויות להימשך כחודשיים אולם מהעירייה נמסר כי מאחר שהעבודות מתבצעות מסביב למתחם, לא צפויות הפרעות לאלו המשתמשים בו באופן שוטף.

עלות התקנת התאורה נאמדת בכ-250 אלף שקלים. הבחירה בתאורת לד התקבלה משום שמדובר בתאורה חזקה מחד וחסכונית מאידך.

הספורטק העירוני שהוקם בשדרות מנחם בגין מעניק לתושבי העיר הזדמנות ליהנות משלל אפשרויות בתחום הספורט: מגרשי טניס, כדורסל, כדורגל, כדורעף, חופים, פטאנק ומתקני כושר פתוחים לקהל הרחב. כחלק ממתחם זה נבנה גם מתחם הבייק פארק. המתחם בנוי ממסלולי עפר וממסלולים סלולים, עם סלעים וצמחייה המפוזרים בשטח, ומשולבים בהם גשרונים, מסלעות, מעברים ומכשולים שונים, לפיתוח מיומנות רכיבה ברמות השונות.

***

בתוך כך, כפי שפורסם ב"כל העיר מודיעין",  על רקע סכנת האופניים החשמליים: בבתי הספר התיכון ברחבי העיר מתקיימות בימים אלה הדרכות בנושא, שכוללות הסברים על הסכנות והכללים שברכיבה. את ההדרכות עורך אגף הביטחון ושירותי חירום בעירייה בשיתוף עמותת "אור ירוק".  בחודש האחרון החלה העירייה במתן התראות לבני נוער הרוכבים שלא כחוק על אופניים חשמליים. הפעילות ההסברתית בבתי הספר נועדה להגביר ולהעלות את המודעות לנושא בקרב בני הנוער.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר