בניין עיריית מודיעין מכבים רעות (צילום: יפעת ראובן)
בניין עיריית מודיעין מכבים רעות (צילום: יפעת ראובן)

המהלך העירוני למתן הנחה בתשלום הארנונה למשרתי המילואים יוצא לדרך

בעיריית מודיעין מציינים כי למרות העיכוב במהלך מצד משרד הביטחון - כבר החודש יוכלו משרתי המילואים הפעילים בעיר להגיש בקשה להנחה בגובה של 5 אחוזים בתשלום הארנונה

פורסם בתאריך: 14.8.18 09:36

השבוע יצא לדרך המהלך העירוני למתן הנחה בתשלום הארנונה בגובה של 5 אחוזים למשרתי המילואים במודיעין. מעיריית מודיעין-מכבים-רעות נמסר כי "בדיון שנערך לאחרונה על ידי ועדה מטעם משרד הביטחון, בנושא הענקת הנחה בארנונה למשרתי מילואים פעילים, טרם גובשה ההחלטה לגבי אופן העברת המידע על המשרתים לידי הרשויות המקומיות. על מנת שלא לעכב את מתן ההנחה בארנונה, הוחלט בעירייה לרכז את הנושא כך שכבר בחודש אוגוסט יוכלו כלל משרתי המילואים הפעילים בעיר, להגיש בקשה להנחה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


לאחר מילוי הטופס, ריכוז הבקשות ייעשה באופן נוח ויעיל על ידי מרכז הצעירים "יודה", אליו ניתן להגיש את טופס הבקשה והמסמכים הנדרשים – ת"ז ותעודת משרת מילואים פעיל, במספר דרכים:  בכתובת המייל – [email protected], בטלפון – 08-9705982 או באמצעות עמוד הפייסבוק – יודה מרכז צעירים מודיעין מכבים רעות.

בעיריית מודיעין מציינים כי מדובר בהנחה של 5% בתשלומי הארנונה למגורים, כאשר הזכאים יקבלו החזר רטרואקטיבי עבור חודש מאי 2018 ואילך. משרת מילואים פעיל הוא מי שמשרת או משרתת, לפחות 20 ימי שמ"פ מצטברים בתקופה של שלוש שנים רצופות או חלק מהן. או לחילופין, חייל מילואים, שטרם מלאו 3 שנים לשחרורו וביצע 14 ימי שמ"פ בתקופה של שנה או שנתיים צמודות אחת לשנייה. כאשר התקופה המזכה היא שנה ממאי ועד מאי. עוד נמסר כי ההנחה תינתן רק למי שמחזיק בנכס (בעל הדירה או שוכר). כמו כן, לא יתאפשר כפל הנחות. כלומר, תושב שזכאי להנחה אחרת יזכה לקבל את ההנחה הגבוהה ביותר מבין השתיים.

חיילי מילואים (צילום: אריאל שליט)

חיילי מילואים (צילום: אריאל שליט)

כזכור, כפי שפורסם בחודש יוני ב"כל העיר מודיעין" עיריית מודיעין מכבים רעות הודיעה כי ההנחה למשרתי המילואים נדחתה לחודש ספטמבר. הסיבה? "משרד הביטחון טרם העביר לעירייה את רשימת חיילי המילואים הפעילים המתגוררים במודיעין מכבים רעות", כך נמסר מהעירייה, "ובשל כך העירייה לא תוכל לזכות את זכאים להנחה של 5 אחוזים מתשלומי הארנונה למגורים, בחשבון הארנונה לחודש יולי אלה תוכל לעשות זאת החל מחודש ספטמבר, כאשר בחודש זה יקבלו הזכאים החזר רטרואקטיבי עבור החודשים מאי עד אוגוסט".

טופס הבקשה להנחה נמצא באתר העירייה בלשונית – שירות לתושב-גבייה-הנחה לחייל מילואים פעיל".


חיזוק לפארק הטכנולוגי במודיעין: חברת האלקטרוניקה הבינלאומית פלקס פותחת שלוחה במתחם


 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר