מסוף התחבורה הציבורית במודיעין - נוסעים עולים לאוטובוס בתחנה (צילום: חורחה נובומינסקי)
מסוף התחבורה הציבורית במודיעין (צילום: חורחה נובומינסקי)

תלונות על איחורים, עומסים ודילוגים על תחנות: מחאה נגד שירות האוטובוסים בעיר

על רקע תלונות על השירות האוטובוסים של חברת "קווים" - קבוצת צעירים במודיעין פתחה במאבק

פורסם בתאריך: 28.6.18 08:50

קבוצת צעירים במודיעין פתחה במחאה נגד שירות חברת האוטובוסים "קווים" בעיר – לטענת מארגני המחאה, באחרונה התקבלו תלונות על איחורים של קווי אוטובוס ועל נהגים שלא עוצרים בתחנות מסוימות, בין השאר בשל עומסים בתוך האוטובוסים. ראשי המחאה הקימו דף פייסבוק שירכז את כל התלונות.



"אוטובוסים מאחרים על בסיס קבוע, לא מגיעים, מדלגים על תחנות והתושבים הם אלה שסובלים", מציין אור גרינפלד, ראש מפלגת הצעירים במודיעין. "בסוף הם מאחרים לעבודה, ללימודים במוסדות האקדמאיים, לצבא, לבתי הספר, לגני הילדים ולבתי הספר. בסוף הם נדרשים לשלם סכום גבוה על מונית, או שאפילו סתם מתייבשים בתחנת האוטובוס באופן שהוא לא חד פעמי. הדבר פוגע גם בי וגם בחברים שלי, זו אינה הסתכלות מהצד".

בהשראת הארגון התחבורתי הירושלמי "15 דקות", פתח גרינפלד את דף הפייסבוק "הקו האדום – שמים סוף למצב התחב"צ במודיעין", שבו הוא קורא לנוסעים במודיעין לשלוח את תלונותיהם. יש לציין כי בשבועיים האחרונים התגברו התלונות נגד השירות, בין השאר על רקע השבתת קו הרכבת של מודיעין.

"אנחנו מאמינים שרק מחאה ציבורית תוכל לעשות שינוי במצב", אומר גרינפלד ומספר כי הוא מתכוון להפעיל משמרות תחבורה ציבורית שיבדקו האם האוטובוסים של קווים עומדים בלוחות הזמנים. "המאבק הזה הוא לא נגד נהגי האוטובוס", הוא מבהיר, "לא נגד הסדרנים ולא נגד עיריית מודיעין מכבים רעות. המאבק הוא נגד המצב הקיים, של עוד איחור ועוד אוטובוס שמדלג על תחנה. התושבים כבר מותשים מלהתלונן, גם אני הגשתי לא מעט תלונות. אם לא ניאבק לשינוי המצב, זה אומר שאנחנו מקבלים אותו כמו שהוא".


אור גרינפלד (צילום: גיא צ'רקוב)

אור גרינפלד (צילום: גיא צ'רקוב)


מחברת קווים נמסר בתגובה: "עקב השבתת פעילות רכבת ישראל בתחנה המצויה בעיר מודיעין ובפאתי מודיעין, נוצר עומס חריג של נוסעים אשר מבקשים להסתייע בקווי האוטובוס שהחברה מפעילה. כפועל יוצא ובהתאם לתוכנית שהוכנה על ידי משרד התחבורה, הוקצו לחברה הפעלת קווי תגבור לטובת התושבים אשר מבקשים להגיע לכיוון העיר תל אביב. לאור הנסיבות החריגות, ובשים לב לעובדה שרכבת ישראל האריכה את פרק הזמן בו יושבתו תחנות הרכבת בעיר עד ליום 8.7.2018, משרד התחבורה בוחן את האפשרות להקצאת תגבורים נוספים באופן בו יתאפשר מענה מהיר והולם לתושבי העיר. החברה תפעל בשיתוף עם משרד התחבורה ותסייע ככל שניתן כדי לפעול לנוחיותם ורווחתם של התושבים".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר