אילן בן סעדון, רכבת ישראל (צילומים: באדיבות רכבת ישראל, מתוך דף הפייסבוק של אילן בן סעדון)
אילן בן סעדון, רכבת ישראל (צילומים: באדיבות רכבת ישראל, מתוך דף הפייסבוק של אילן בן סעדון)

מביך: אילן בן סעדון הכריז על פתיחת קו רכבת חדש למודיעין – תוכנית שפורסמה לפני למעלה משנה

סגן ראש העיר אילן בן סעדון פרסם בדף הפייסבוק שלו פוסט "חשיפה ראשונה" - אודות קו הרכבת ממודיעין לראשון לציון, למרות ששר התחבורה הכריז על התוכנית כבר במרץ 2017. בן סעדון בתגובה: "כשכתבתי 'חשיפה' התכוונתי לזה שהעבודות מתחילות עוד חודש"

פורסם בתאריך: 15.5.18 13:12

אתמול, שני, פרסם סגן ראש העיר מודיעין מכבים רעות אילן בן סעדון פוסט בדף הפייסבוק שלו, שבו הוא מכריז על פתיחת קו רכבת חדש ממודיעין לראשון לציון, אולם, לא מדובר בתוכנית חדשה. ההכרזה על פרויקט קו הרכבת ממודיעין לראשון לציון נערכה במרץ 2017 על ידי שר התחבורה ישראל כ"ץ.


  • להורדת האפליקציה של כל העיר באנדרואיד
  • להורדת האפליקציה של כל העיר באייפון

את הפוסט כתב בן סעדון לאחר שהשתתף בכנס תחבורה ארצי, שהתקיים אתמול, 14.5. "חשיפה ראשונה: קו רכבת חדש בין מודיעין לראשון לציון העבודות מתחילות בעוד כחודש", כך כותב בן סעדון. "השתתפתי היום בכנס הארצי השישי לתחבורה ולתשתיות שנערך היום באשקלון ומקבץ אליו את כל אנשי המקצוע הבכירים בתחום בישראל. הפעם, זימן עבורנו הכנס גם בשורה חדשה: בימים אלה מתוכנן קו רכבת חדש, שיחבר בין מודיעין לראשון לציון (מסילת 431). את הבשורה מסר המהנדס הבכיר ומתכנן הקו, רביב טל, המופיע יחד עמי בתמונה. עלות הפרויקט נאמדת בכ-3 מיליארד שקל, כאשר המכרזים לעבודות הביצוע ייצאו כבר בחודש הקרוב. צפי להשקת קו הרכבת מודיעין-ראשון לציון: 2023. פרטים נוספים אודות פרויקט תחבורתי חשוב זה יוצגו בישיבתה הקרובה של ועדת התחבורה בעירייה, שתתקיים ב-13 ביוני".


הפוסט של אילן בן סעדון

הפוסט של אילן בן סעדון


הבשורה על הקו החדש, כאמור, הוכרזה כבר לפני יותר משנה, באמצע מרץ 2017, על ידי שר התחבורה ישראל כ"ץ, בעת שהיה בטקס במודיעין לציון התחלת עבודות על קו הרכבת המהירה. מדובר על קו שיימשך לאורכו של כביש 431 עד למקטע של פארק המדע ברחובות.

אילן בן סעדון מוסר בתגובה: "הפרסום שלי מדבר על כך שבעוד חודש מתחילות עבודות, ולא בקטע של חשיפה ראשונית שלא ידעו מזה קודם. המטרה היא לעדכן שהעבודות מתחילות בעוד חודש, וזהו. בוועדת התחבורה אנחנו הולכים להציג את כל התכניות והשלבים שלהם, מה זה כולל והלו"ז. זה יהיה ב-13.6, בוועדת התחבורה ובה נציג את הצפי. יהיה  מאוד מעניין. כשכתבתי' חשיפה' התכוונתי לזה שהעבודות מתחילות עוד חודש".

מדוברות עיריית מודיעין מכבים רעות נמסר בתגובה לידיעה: "כידוע, בטקס הנחת אבן הפינה להקמת קו הרכבת לירושלים שנערך בחודש מרץ 2017 הודיעו שר התחבורה ישראל כץ ומנכ"ל רכבת ישראל על תחילת תכנון וביצוע הקו ממודיעין מכבים רעות לראשון לציון. שמחים על מי ששמח אז על ההודעה כמו גם על מי שמח עליה גם היום".


Notice: הפונקציה wp_get_loading_optimization_attributes נקרא בצורה לא תקינה. An image should not be lazy-loaded and marked as high priority at the same time. למידע נוסף כנסו לניפוי תקלות בוורדפרס. (הודעה זו נוספה בגרסה 6.3.0.) in /home/kolhairmodiin/public_html/wp-includes/functions.php on line 6031
אחד הקטרים של קו הרכבת המהיר י-ם-ת"א (צילום: באדיבות רכבת ישראל)

אחד הקטרים של קו הרכבת המהיר י-ם-ת"א (צילום: באדיבות רכבת ישראל)


וידאו: כך תהיה הנסיעה  ברכבת המהירה החדשה ממודיעין

השכונה החדשה מורשת: נקבעו שמות הרחובות


 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר