המשתתפות בקורס מנהיגות את המחר במודיעין (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
המשתתפות בקורס מנהיגות את המחר במודיעין (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

מנהיגות את המחר של מודיעין: אלו הנשים שיובילו את הקהילה בעיר

20 הנשים סיימו את הקורס היוקרתי "מנהיגות את המחר". המטרה: שילובן בכוח ההנהגה בזירה הציבורית, המוניצפלית והעסקית של העיר

פורסם בתאריך: 17.5.18 09:12

ממשיכות לשבור את ההגמוניה הגברית ומנהיגות את המחר: 20 נשים תושבות העיר סיימו ביום רביעי שעבר, 9.5, מחזור נוסף בקורס 'מנהיגוֹת את המחר', שנערך במרכז הרב תחומי בעיר. הנשים מגיעות מתחומים מקצועיים שונים, כדוגמת עריכת דין, ראיית חשבון, בנקאות, חינוך, מנהלות עסק עצמאי ועוד.


  • להורדת האפליקציה של כל העיר באנדרואיד
  • להורדת האפליקציה של כל העיר באייפון

כל הנשים, בעלות ידע וניסיון בתחום הניהולי, רכשו במסגרת הקורס ידע וכלים בתחום המוניציפאלי, החל מהפן האישי של העצמה ומנהיגות שקיימת בכל אישה ועד לתחומים כמו מנהיגות ציבורית ופוליטית, קריאת תקציב בראייה מגדרית, ניתוח המרחב המוניציפאלי ועוד נושאים מעניינים, בדגש על התחום המגדרי.

הנשים נפגשו במהלך הקורס עם בכירות ברשות המקומית ועם נשים בכירות, מנהיגות ברמה הארצית. בערב סיום הקורס, בשיתוף ראש העיר חיים ביבס ויו"ר הוועדה לקידום מעמד האישה, חברת המועצה מירב פלג, הוצגו הפרויקטים השונים שעליהם עבדו משתתפות הקורס.

שני פרויקטים מובילים כללו רעיונות יצירתיים: הפרויקט הראשון – פתיחת מרכז שבו נשים מובילות נשים אחרות להצלחתן ולקידומן; הפרויקט השני – פרויקט שנגע בנושא נשים מובילות קהילה ומטרתו לאפשר לכל תושב בעיר להביא את כישוריו השונים לידי ביטוי, על מנת ליצור קהילה חזקה ומגובשת. פרויקטים אלו יובאו בהמשך לדיון בוועדה לקידום מעמד האישה, על מנת לבחון את הוצאתם לפועל.

בקורס ארבעה צירים מרכזיים, המועברים בצורה משולבת לאורכו. ציר לימוד הסביבה הקהילתית והמוניצפאלית, בדגש על האתגר הניצב בפני נשים בפוליטיקה. במסגרת ציר זה יתקיימו שיעורים ושיחות עם נשים מנהיגות ובעלות תפקידים בזירה המקומית. ציר שני ייסוב סביב פיתוח מנהיגות אישי, ציר שלישי יעניק כלים למיומנויות מנהיגותיות וניהוליות וציר נוסף -"ציר המגדר", יעסוק לעומק בייחודיות של נשים במרחב הציבורי, שמכיל מאפיינים פטריאכליים מובהקים והשפעה אפקטיבית נשית במרחב זה.


הכניסה למודיעין: נחנכה כיכר האור החדשה

שכונת מורשת – נקבעו שמות הרחובות


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר