חיילי מילואים (צילום: אריאל שליט)
חיילי מילואים (צילום: אריאל שליט)

בשורה למשרתי המילואים במודיעין: הנחה בתשלום הארנונה

ראש העיר חיים ביבס יביא לאישור מועצת העיר את התקנה החדשה המאפשרת להעניק למילואימניקים ולמילואימניקיות הנחה של עד 5 אחוזים בתשלום הארנונה

פורסם בתאריך: 19.3.18 19:42

האם סוף כל סוף משרתי המילואים במודיעין יזכו להנחה בתשלום הארנונה? ראש העיר חיים ביבס הודיע השבוע כי בכוונתו להביא לאישור מועצת העיר את התקנה החדשה המאפשרת לרשויות המקומיות להעניק למילואימניקים ולמילואימניקיות הנחה בגובה של 5 אחוזים בתשלום הארנונה.

להורדת האפליקציה של "כל העיר מודיעין"

"כאחת הערים המובילות בישראל בשירות צבאי, בסדיר ובמילואים", מציין ביבס, "בכוונתי להביא לאישור מועצת העיר, בישיבתה הקרובה את ההנחה המקסימלית על פי החוק עבור תושבי העיר. לצערי אני יכול לומר כעד לא מזמן, כאשר שירתתי כמג"ד במילואים, הכרתי מקרוב כי ההתגייסות לצבא בכלל, ולשירות המילואים בפרט אינו מובן מאליו ויש לי הערכה רבה כלפי כל אחד ואחת מתושבי העיר המשרתים בסדיר ומילואים. אנחנו פועלים רבות על מנת לשמור על נתונים אלו ואף לשפרם כדי להוות דוגמה ומופת לכל הערים בארץ נגד השתמטות וסרבנות ובעד גיוס לצבא ותרומה למדינה. אני רואה בכך זכות גדולה להחזיר ולו במקצת לטובת האנשים השומרים על ביטחוננו במהלך השנה".

חיים ביבס, ראש עיריית מודיעין מכבים רעות (צילום: ראובן קפוצינסקי)

חיים ביבס, ראש עיריית מודיעין מכבים רעות (צילום: ראובן קפוצינסקי)

משרת מילואים פעיל הינו חייל מילואים ששירת לפחות 20 ימים מצטברים בתקופה של שלוש שנים רצופות או חלק מהן. או לחלופין חייל מילואים, שטרם מלאו לו 3 שנים לשחרורו וביצע 14 ימי שירות מילואים פעיל בתקופה של שנה או שנתיים צמודות אחת לשנייה.

 

בעיריית מודיעין מכבים רעות מדגישים כי "מודיעין מכבים רעות היא מהערים המובילות גם בקרב מתגייסי המילואים ובשל כך פרסם מרכז הצעירים העירוני, 'יודה' אוגדן מידע של חוקים וזכויות עבור אנשי המילואים. אוגדן זה, שנערך ע"י עו"ד ליקול טמסוט, תושבת העיר, אשר עוסקת במשפט פלילי ובדיני צבא, מפרט למילואימניק את זכויותיו של המילואימניק בנושאים שונים דוגמת במקרה של פיטורין בעקבות שירות המילואים, זכויות המגיעות לאנשי מילואים הורים, מילואימניקים שהם גם סטודנטים ועוד".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר