שביל פארק ענבה (צילום: עיריית מודיעים מכבים רעות)
שביל פארק ענבה (צילום: עיריית מודיעים מכבים רעות)

נחנך קטע נוסף בשביל פארק ענבה

אורך השביל 1.6 ק"מ, והוא ממשיך את השביל המוליך מפארק ענבה לכיוון מערב העיר. בעתיד יתחבר השביל לשכונת נופים החדשה

פורסם בתאריך: 2.4.18 13:40

עיריית מודיעין-מכבים-רעות השלימה ממש באחרונה, בערב חג הפסח, את סלילתו של שביל ענבה. השביל, באורך של 1.6 ק"מ וברחוב של 4.5 מטרים, הוא המשכו של השביל המוליך המחבר את פארק ענבה עם העיר לכיוון מערב ומתנהל במקביל לשכונת נופים. לפני החג הוא אף נחנך באופן רשמי.

מהעירייה נמסר כי "שביל פארק ענבה מתחיל מהגשר של כביש יהודה המכבי וממשיך לאורך הוואדי. כאמור, שביל זה מתווסף לקטע השביל הקיים שנחנך לפני כשנתיים, המוביל מחלקו המערבי של פארק ענבה עד לגשר כביש יהודה המכבי. בהמשך צפוי שביל זה להתחבר לשכונת נופים החדשה, הנמצאת בימים אלו בשלבי הקמה".

שביל פארק ענבה (צילום: עיריית מודיעים מכבים רעות)

שביל פארק ענבה (צילום: עיריית מודיעים מכבים רעות)

עוד מציינית בעירייה כי מנהלת אופק, האחראית על תפעול פארק ענבה, ביצעה בשביל עבודות שיקום דרך, ולאורכו מותקנות פינות ישיבה והצללה, מערכת תאורה, פחי אשפה וברזיות. כמו כן, נשתלו בצידי השביל עצי פרי, הונחו תשתיות חשמל ותקשורת וכן נבנו לימנים, שמטרתם לשמש מתקני אגירת מים לטובת גידול העצים והצמחייה.

בעירייה מזכירים באותה הזדמנות כי אין להבעיר אש בכל שטחי הפארק והוואדי, וכי במהלך חול המועד תהיה אכיפה מוגברת של אנשי הפיקוח והשיטור העירוני בעניין זה.

פארק ענבה (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

פארק ענבה (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

ערב החג ביקר ראש העיר חיים ביבס בשביל ענבה החדש, וציין כי הכשרת השביל מצטרפת לעבודות השדרוג הרבות שהעירייה מבצעת בפארק ענבה: "אנו עושים זאת מתוך מטרה לטפח ולשמר את הטבע העירוני החשוב בעירנו הירוקה, ולאפשר איכות חיים גבוהה לתושבים שנהנים מפארק עירוני רחב ידיים וממקום לבלות, לנוח ולטייל בו".

השביל החדש מצטרף לאטרקציה נוספת שהחלה לפעול בפארק ענבה לקראת חג הפסח. כפי שפורסם ב"כל העיר מודיעין", בפארק החלה לפעול אטרקציית סילוני המים, וזאת לרגל אלפי המבקרים, תושבי העיר ואורחים מבחוץ, שצפויים לפקוד אותו במהלך חול המועד פסח ולמעשה עד סוף הקיץ.

האטרקציה – 19 סילוני מים מרעננים – תפעל במהלך השבוע הקרוב (ימים ב'-ד') בין השעות 10:00 בבוקר עד 19:00 בערב, בכל שעה עגולה למשך 30 דקות. כשעל מועדי ההפעלה לאחר חג הפסח תצא הודעה מסודרת.

 

"במהלך חול המועד, יזמה מינהלת אופק האחראית על תפעול הפארק, חלוקת שקיות אשפה לבאי הפארק, על מנת לעודד את השמירה על הניקיון והסדר", מציינים בעיריית מודיעין מכבים רעות. "מבקרים יוכלו לקבל את השקיות בכניסה לפארק. כמו כן, תוגבר פעילות האכיפה ותהיה נוכחות במקום של מחלקת הפיקוח העירוני והשיטור העירוני. בעירייה מזכירים כי אסור להבעיר אש בכל חלקי הפארק. עוד בפארק, יוכלו המבלים ליהנות מגן הרפתקאות משוכלל ומאתגר המכיל שני מתקני אומגה, ספינת הרפתקאות, מתקני נדנדות ואטרקציות נוספות. בנוסף, תפעל בחול המועד עגלת ממכר ארטיקים למבלים בו".

אטרקציה נוספת שתתקיים בפארק ותתחיל בחול המועד, היא סדרת המופעים "שרים 70" שיריית הפתיחה שלה תיערך ביום רביעי 4.4. המופע יערך בשעה 20:30 עם הזמרת האהובה אילנית שתארח את הזמרת רותי נבון, במופע יום הולדת מרגש למדינה עם מיטב השירים הידועים שהפכו לנכס צאן ברזל ולחלק בלתי נפרד מהתרבות הישראלית. הכניסה לאירוע חופשית ומומלץ להביא מחצלות ושמיכות לישיבה על הדשא.

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר