מזרקות המים בפארק ענבה (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
מזרקות המים בפארק ענבה (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

פארק ענבה: נפתחה העונה – מזרקות המים החלו לפעול

הקיץ עוד לא כאן, אבל העונה כבר נפתחה: בפארק ענבה, שצפוי לארח במהלך חול המועד פסח אלפי תושבים ומבקרים, החלה לפעול אטרקציית סילוני המים

פורסם בתאריך: 1.4.18 12:12

אמנם חם, אבל הקיץ עוד לא כאן, באופן רשמי. מה שכן, העונה כבר נפתחה, לפחות בפארק ענבה.

אטרקציית המים בפארק ענבה החלה לפעול בערב פסח, 30.3, כשאלפי מבקרים צפויים להגיע לפארק במהלך חול המועד. 19 סילוני המים המרעננים יפעלו במהלך ימי חול המועד להנאת המבקרים הרבים שצפויים בפארק. היום, ראשון, א' חול המועד (1.4) יפעלו המזרקות מהשעה 12:00 עד 19:00 ובשאר ימי חול המועד, שני עד רביעי (4.4-2.4) הם יפעלו בין השעות 10:00 בבוקר עד 19:00 בערב, בכל שעה עגולה למשך 30 דקות.

להורדת האפליקציה של "כל העיר מודיעין"

"במהלך חול המועד, יזמה מינהלת אופק האחראית על תפעול הפארק, חלוקת שקיות אשפה לבאי הפארק, על מנת לעודד את השמירה על הניקיון והסדר", מציינים בעיריית מודיעין מכבים רעות. "מבקרים יוכלו לקבל את השקיות בכניסה לפארק. כמו כן, תוגבר פעילות האכיפה ותהיה נוכחות במקום של מחלקת הפיקוח העירוני והשיטור העירוני. בעירייה מזכירים כי אסור להבעיר אש בכל חלקי הפארק. עוד בפארק, יוכלו המבלים ליהנות מגן הרפתקאות משוכלל ומאתגר המכיל שני מתקני אומגה, ספינת הרפתקאות, מתקני נדנדות ואטרקציות נוספות. בנוסף, תפעל בחול המועד עגלת ממכר ארטיקים למבלים בו".


 

פארק ענבה (צילום: דובורת עיריית מודיעין מכבים רעות)

פארק ענבה (צילום: דובורת עיריית מודיעין מכבים רעות)


אטרקציה נוספת שתתקיים בפארק ותתחיל בחול המועד, היא סדרת המופעים "שרים 70" שיריית הפתיחה שלה תיערך ביום רביעי 4.4. המופע יערך בשעה 20:30 עם הזמרת האהובה אילנית שתארח את הזמרת רותי נבון, במופע יום הולדת מרגש למדינה עם מיטב השירים הידועים שהפכו לנכס צאן ברזל ולחלק בלתי נפרד מהתרבות הישראלית. הכניסה לאירוע חופשית ומומלץ להביא מחצלות ושמיכות לישיבה על הדשא.

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר