משאית חסמה כביש במרכז עינב וקיבלה קנס

ההחמרה באכיפה העירונית: קנס על חסימת כביש

נהג משאית נקנס בסך 475 שקלים על חסימת כביש במרכז עינב במודיעין לצורך פריקת בטון, שאף נשפך על הכביש

פורסם בתאריך: 1.1.18 09:34

בשבוע שעבר בשעות הבוקר במרכז עינב, חסמה משאית את הכביש בשדרת המקצועות פינת רחוב האופה. המשאית עשתה זאת לצורך פריקת בטון עבור מפעל הנמצא בבנייה ברחוב זה. תוך כדי העבודה, נשפך גם בטון על הכביש. במהלך סיור שגרתי באזור אותו ביצע הפיקוח העירוני באגף שפ"ע בעירייה, זיהה פקח את המשאית החוסמת ועצר את הפעילות האסורה באופן מיידי.

נהג המשאית נקנס בסך 475 שקלים בגין לכלוך שטח ציבורי והונחה לנקות ולפנות את הבטון שנשפך על הכביש. בנוסף, הזמין הפקח את המשטרה בשל עבירת התנועה של חסימת הכביש אותה ביצע נהג המשאית.

כזכור, כפי שפורסם באתר "כל העיר מודיעין" ב- 20.12, כוחות השיטור העירוני תפסו נהג מערבל בטון בעודו שופך עודפי מלט שנותרו במערבל בסמיכות לכניסה לתחנת הרכבת פאתי מודיעין. הנהג נתפס במהלך סיור שגרתי של השיטור העירוני. מדובר על נהג אשר מועסק באחד מאתרי הבנייה במודיעין. הנהג קיבל קנס בסך 1,500 שקלים בעבור השלכת פסולת במרחב ציבורי וגרימה למפגע סביבתי. בנוסף, הקבלן קיבל הנחייה לנקות את המקום ולהחזיר אותו לקדמותו. בנוסף על כך, קנס בסכום של 320 שקלים על השלכת פסולת במקום ציבורי, ניתן לתושב אשר השליך אשפה על גג מבנה חדר האשפה של תיכון אורט עירוני ד'. כמו כן, בשבוע שעבר תושב קיבל קנס בסך 475 שקלים על כריתת עץ חרוב.

ממידע שהתקבל  מעיריית מודיעין מכבים רעות נמסר כי השיטור העירוני משקיע משאבים רבים בתצפיות, מארבים וסיורים על מנת לתפוס תושבים, לרבות קבלנים ופועלים אשר מבצעים עבירות של איכות סביבה ופגיעה במרחב הציבורי.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר