עץ החרוב
עץ החרוב

נמשכת ההחמרה באכיפה העירונית: קנס על כריתת עץ חרוב

בעיריית מודיעין מציינים כי תושב נקנס על גרימת נזק לרכוש ציבורי בסך 475 שקלים. כמו כן, הועבר דיווח על האירוע למחלקת גנים ונוף באגף שפ"ע ולבדיקת אפשרות של הגשת כתב אישום

פורסם בתאריך: 30.12.17 18:24

תושב כרת עץ ציבורי סמוך לביתו ונקנס – ביום חמישי שעבר, 21.12, התקבלה תלונה במשרדי הפיקוח העירוני על ידי גנני העירייה שהבחינו במהלך עבודתם בשעות הבוקר, בנזק חמור שנעשה לעץ ציבורי ברחוב מבצע עובדה שבשכונת המגינים בעיר. בעיריית מודיעין מכבים רעות מספרים כי "הפיקוח העירוני באגף שפ"ע בעירייה הגיע לכתובת המדוברת וראה עץ חרוב כרות על המדרכה. בבדיקה מקיפה שערך הפיקוח העירוני, התברר כי אחד התושבים מאס בנוכחותו של העץ הנטוע בסמוך לחצר ביתו הפרטי", כך נטען בעירייה, "כתוצאה מכך, החליט התושב לכרות את העץ כמעט עד תום וגרם לנזקים בלתי הפיכים חמורים לעץ ולענפיו".

כזכור, כפי שפורסם בשבוע שעבר ב"כל העיר מודיעין" – חולקו קנסות בעיר למשליכי פסולת במרחב הציבורי. בין השאר ניתן קנס של 1,500 שקל לנהג שהשליך עודפי מלט ו-320 שקל לתושב שהשליך אשפה על גג חדר של מבנה ציבורי במודיעין.

 

עץ החרוב

עץ החרוב

בעיריית מודיעין ממשיכים ומספרים כי "אותו תושב פנה לפני כשנה למוקד העירוני בתלונה על כך שעליו של העץ נושרים בחצר ביתו. התלונה טופלה על ידי אגף שפ"ע בעירייה. תלונה נוספת התקבלה מאותו תושב ביום האירוע עצמו ועל אף שהמוקד העירוני העביר זאת לטיפול הגורמים המקצועיים כמו בפעם הקודמת, החליט התושב לעשות דין לעצמו ולכרות את העץ, דבר הנחשב לעבירה פלילית על פי פקודת היערות שמטרתה שמירה והגנה על העצים".

 

בעירייה ציינו כי התושב נקנס על גרימת נזק לרכוש ציבורי בסך 475 שקלים. כמו כן הועבר דיווח על האירוע למחלקת גנים ונוף באגף שפ"ע ולבדיקת אפשרות של הגשת כתב אישום כנגד התושב. בעירייה מוסיפים ומדגישים כי כל מקרה בו תושבים נתקלים במפגע יש לדווח למוקד העירוני אשר מטפל במפגעים על ידי גורמים מקצועיים בעירייה בהקדם האפשרי.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר