פעילות זה"ב בבית הספר חוט השני (צילום: הדס ויסון)
פעילות זה"ב בבית הספר חוט השני (צילום: הדס ויסון)

שמים דגש על הזהירות בדרכים במודיעין

תלמידים בבית הספר חוט השני ערכו פעילות מיוחדת בנושא עקרונות השמירה על הבטיחות בדרכים

פורסם בתאריך: 24.12.17 11:37

שומרים על הבטיחות בדרכים בקרב תלמידי מודיעין. בבית הספר חוט השני התקיימה הפסקה מיוחדת במסגרת לימודי זהירות בדרכים (זה"ב). תלמידי כיתות ה' העבירו בפני שאר תלמידי בית הספר, פעילויות ומשחקי הפעלה מגוונים וחינוכיים בנושא עקרונות שמירה על בטיחות, שמטרתם ללמד חוקי התנהלות נכונה בדרכים.

מעבר להפסקה הפעילה, עברו בכיתות א'-ד' מקבצי תאטרון של כיתות ד'-ה' בהובלתו של המורה לדרמה והציגו מול התלמידים הצגות קצרות בנושא זהירות בדרכים. פעילויות הזה"ב בביה"ס מתמקדות בהגברת המודעות והענקת כלים שיוכלו לשמור על בטיחותם של הילדים.

 

פעילות זה"ב בבית הספר חוט השני (צילום: הדס ויסון)

פעילות זה"ב בבית הספר חוט השני (צילום: הדס ויסון)

הילה ונדר קורצ'ק, רכזת זה"ב בבית הספר: "בחוט השני אנו מאמינים שחינוך, הקניית ידע והרגלים בנושא זהירות בדרכים מגבירים את המודעות לנושא החשוב של התנהלות בטוחה ואחראית בדרכים בקרב התלמידים ובקרב הקהילה המורחבת".

 

 


Notice: הפונקציה wp_get_loading_optimization_attributes נקרא בצורה לא תקינה. An image should not be lazy-loaded and marked as high priority at the same time. למידע נוסף כנסו לניפוי תקלות בוורדפרס. (הודעה זו נוספה בגרסה 6.3.0.) in /home/kolhairmodiin/public_html/wp-includes/functions.php on line 6031

 

בתוך כך, כפי שפורסם באתר "כל העיר מודיעין", בעקבות תלונות של נהגים על גובה פסי ההאטה, הונמכו בשבוע שעבר פסי ההאטה בצומת שדרות החשמונאים-יצחק רבין. בעיריית מודיעין מכבים רעות ציינו כי ראש העיר חיים ביבס ערך סיור מקצועי עם המשנה למנכ"ל, גיא עידו, מהנדס העיר צחי כץ ומנהל אגף תשתיות בעירייה, מנחם ויצמן, על מנת לבחון שיפורו של מקטע פסי ההאטה שהתווסף בכביש 431.

 

פסי האטה, כביש 431

פסי האטה, כביש 431

במקטע המדובר, התווספו, בתחילה, שלושה פסי האטה, במטרה להפחית ולמנוע תאונות דרכים אשר על פי נתוני מחלקת התנועה בעירייה, מתרחשות במקטע זה בשל חוסר זהירות ונהיגה מהירה בכביש. בבדיקה שערך הצוות המקצועי יחד עם ראש העיר, הוסכמה נחיצותם הקריטית של פסי ההאטה בכביש, אך הומלץ על שיפורם על ידי הנמכתם לטובת הנהגים, על מנת להעניק חווית נסיעה נעימה יותר. המסקנות שהתקבלו במהלך הסיור: הורדת פס ההאטה הראשון, הנמכת שני פסי ההאטה הבאים והגבלת הנסיעה במקטע זה לעד 50 קמ"ש. העבודות הועברו לביצוע באופן מידי על ידי אגף התשתיות.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר