פסי האטה, כביש 431
פסי האטה, כביש 431

כביש 431: פסי האטה חדשים הותקנו לכיוון הכניסה לעיר

פסי ההאטה מוצבים בין הצומת המזרחי של שכונת הציפורים לצומת יצחק רבין-שדרות החשמונאים

פורסם בתאריך: 18.12.17 10:02

שלושה פסי האטה חדשים על כביש 431 בכיוון הכניסה לעיר הותקנו על ידי עיריית מודיעין מכבים רעות. על פי מידע שהתקבל מהעירייה הוספת פסי ההאטה הינה חלק מהתכנית העירונית להגברת הזהירות בדרכים ומניעת תאונות.

פסי ההאטה מוצבים בין הצומת המזרחי של שכונת הציפורים לצומת יצחק רבין-שדרות החשמונאים. ההחלטה על התקנת פסי ההאטה בצומת זה הגיעה מאחר ובצומת ישנו ריבוי של תאונות דרכים ונסיעה מהירה ובלתי זהירה בכביש. עוד באותו הצומת, בכיווני נסיעה ממזרח למערב, על רחוב יצחק רבין, הותקנו על ידי העירייה פסי האטה לפני כשנה. כל זאת גם כן, במגמה למנוע ולצמצם את תאונות הדרכים בצומת.

פסי האטה, כביש 431

פסי האטה, כביש 431


Notice: הפונקציה wp_get_loading_optimization_attributes נקרא בצורה לא תקינה. An image should not be lazy-loaded and marked as high priority at the same time. למידע נוסף כנסו לניפוי תקלות בוורדפרס. (הודעה זו נוספה בגרסה 6.3.0.) in /home/kolhairmodiin/public_html/wp-includes/functions.php on line 6031
פסי האטה, כביש 431

פסי האטה, כביש 431

סגן ראש העיר ומחזיק תיק התחבורה, אילן יאיר בן סעדון: "פסי ההאטה שהוספנו לקראת צומת יצחק רבין/החשמונאים, שהוא כביש עירוני לכל דבר הם עוד חלק ממקבץ שיפורים נוסף שאנחנו מבצעים בצמתים סואנים בעיר בכלל ובצומת זה בפרט. פעולות אלה ואחרות מוכיחים את עצמם כפתרון בטיחותי ראשון במעלה והוכיחו את עצמם בצמצום תאונות הדרכים. אני משוכנע שתהליך זה יסייע בצמצום מספר תאונות הדרכים בצומת זה הנחשב לצומת סואן במיוחד. נמשיך לעקוב ונעזר בכל האמצעים העומדים לרשותנו על מנת לשפר את בטיחות כלל משתמשי הדרך". 

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר