מרכז מסחרי במודיעין (צילום: חורחה נובומינסקי)
(צילום: חורחה נובומינסקי)

ההקלה הנוספת על המסעדות ובתי הקפה במודיעין – הרחבת מתחמי הישיבה בחוץ

עיריית מודיעין תאפשר הרחבה של מתחמי פעילות המסעדות ובתי הקפה בעיר לישיבה באוויר הפתוח - בין השאר על חשבון מקומות חניה

פורסם בתאריך: 27.7.20 07:52

כמו בניו יורק: עיריית מודיעין תאפשר הרחבה של מתחמי פעילות המסעדות ובתי הקפה בעיר לישיבה באוויר הפתוח, וזאת ללא תשלום מצד בעלי העסקים. בין השאר יתאפשר שימוש באזורי החניה הצמודים למסעדה/לבית הקפה לטובת באי המקום. מספר עסקים כבר החלו לנצל הקלה זו, בתיאום עם מחלקת קידום רישוי עסקים.

תוקף ההקלה הינו עד לתאריך 1.9.2020 כאשר בהתאם להתפתחות המשבר תוכל העירייה להאריך את תוקף ההקלה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין4"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


"בהתאם להנחיית ראש העיר חיים ביבס החלה העירייה לקדם צעדים נוספים לחיזוק העסקים המקומיים", נמסר מעיריית מודיעין, "תחת הכותרת 'קונים ונהנים קרוב לבית'. זאת כשברקע, מתקיימים דיוני ממשלה באשר להנחיות המגבילות את ההתקהלות במסעדות ובבתי קפה".

ראש העיר ביבס הציג ביום שלישי את הצעדים שנועדו לסייע לבעלי העסקים המקומיים המבוססים על 'מודל ניו יורק', אשר פותח עבור העסקים את המרחב הציבורי עד כמה שניתן ומאפשר מרווח נשימה לבעלי המסעדות ובתי הקפה אשר יש באפשרותם להגיש מזון ללקוחותיהם, תוך מזעור הנזקים הנגרמים בעקבות צמצום מקומות הישיבה, כפי שנדרשים לעשות על פי ההנחיות.

כמו כן, העירייה הודיעה כי החל מיום שלישי שעבר, 21.7, לא תהיה אכיפת חניה במע"ר – שדרות דם המכבים 71-22, הקלה זו תימשך עד לתאריך 1.9.2020 בהתאם להתפתחות משבר הקורונה.

כפי שפורסם ב"כל העיר מודיעין", כבר בתחילת חודש יולי, עיריית מודיעין הודיעה כי היא תאפשר את הרחבת מקומות הישיבה מחוץ למסעדות ובתי הקפה במרחב הציבור,י ללא כל תשלום נוסף.

"זוהי שעת חירום אמיתית עבור בעלי העסקים שלנו", מדגיש ראש העיר ביבס, "ואנו נדרשים למצוא פתרונות יצירתיים ככל הניתן למענם. פתרונות אשר מחד, עומדים בהנחיות הממשלה למען בריאות הציבור, ומאידך, מאפשרים אופק נשימה לעסקים שיוכלו להמשיך בפעילותם מבלי לקרוס. בזכות השימוש במרחב הציבורי אנו נאפשר להם להמשיך להתקיים ואני קורא לתושבים לחזק אותם ולקנות קרוב לבית – כי יש כאן הכל. לצד החשיבות של סיוע לעסקים עדיים צריך להמשיך לפעול באופן אחראי על פי ההנחיות, כדי שנוכל להמשיך בשגרת החירום המורכבת ולא חלילה להידרדר להנחיות מחמירות יותר".

תיאום הרחבת שטחי הישיבה בחוץ וכן שימוש בחניות הצמודות למסעדות ובתי הקפה, יעשה מול מחלקת קידום רישוי עסקים במייל [email protected]


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כובות רוח למת
    תקלו בארנונה ובמס שילוט

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר