מרכז מסחרי במודיעין (צילום: חורחה נובומינסקי)
(צילום: חורחה נובומינסקי)

ההגבלות החדשות: העירייה תאפשר הרחבה של מקומות הישיבה מחוץ למסעדות ללא תשלום

בעקבות הנחיות הממשלה החדשות המגבילות התקהלות במבנים סגורים - החליט ראש העיר חיים ביבס לאשר לבעלי המסעדות ובתי הקפה בעיר להציב שולחנות וכסאות במרחב הציבורי ללא תשלום

פורסם בתאריך: 7.7.20 07:52

בעקבות הגבלות הקורונה החדשות של הממשלה – עיריית מודיעין מודיעה כי היא תאפשר הרחבת מקומות ישיבה מחוץ למסעדות ובתי קפה במרחב הציבורי ללא כל תשלום נוסף.

"בעקבות הנחיות הממשלה החדשות שנכנסו לתוקף המגבילות התקהלות במבנים סגורים", נמסר מעיריית מודיעין, "החליט ראש העיר חיים ביבס על מתן הקלה משמעותית למען בעלי העסקים המקומיים שברשותם מסעדות, בתי קפה וברים. על פי יוזמה זו, יוכלו בעלי המסעדות, בתי הקפה והברים להרחיב את שטחי הישיבה לסועדים ולמבלים הנמצאים באוויר הפתוח מחוץ לבית העסק, זאת כאשר לא ייגבה מבעלי עסקים אלו תשלום נוסף מהעירייה, בגין הרחבת שטחי הישיבה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין4"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


יש לציין כי הקלה זו כוללת את כל המסעדות, בתי הקפה והברים במרכזים המסחריים, במע"ר, במרכז עינב, בקניון ובכל אזורי המסחר בעיר ולמעשה תאפשר לבעל העסק להרחיב את שטחי הישיבה בחוץ ובלבד שיעמוד בהנחיות התו הסגול ובמגבלות החדשות.

מהעירייה נמסר כי "על בעלי העסקים אשר מרחיבים את שטחי הישיבה בחוץ, לעשות זאת ללא הפרעה לתנועת הולכי הרגל בדגש כמובן על שמירה על בטיחותם של העוברים ושבים ומניעת התקהלות. נושא זה ייאכף על ידי הפיקוח העירוני על מנת לוודא שאכן הדבר אינו יוצר מפגעים במרחב הציבורי. תיאום הרחבת שטחי הישיבה בחוץ יעשה מול מחלקת קידום רישוי עסקים".

ראש העיר ביבס מוסר כי "המגבלות החדשות מהוות פגיעה משמעותית בבעלי העסקים המקומיים שלנו. לצד הצורך בהגברת האכיפה למניעת התפשטות נגיף הקורונה, אנו ערים למצוקת בעלי העסקים ובודקים כל הזמן כיצד ניתן לסייע להם בתוך התקופה המורכבת והמאתגרת שאנו חווים, כשהמטרה היא לשקם את העסקים ולקיים שגרה ככל הניתן, אל מול שמירה על בריאות הציבור. אני מאמין, כי היוזמה אותה אנו מובילים תסייע לעסקים. אני קורא לכל בעלי העסקים להמשיך כמובן להקפיד לקיים את הנחיות משרד הבריאות".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר