בית הספר של החופש הגדול (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
בית הספר של החופש הגדול (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

בתי הספר וגני החופש הגדול: מאמצים לגיוס צוותי החינוך המוכרים

לקראת פתיחת הרישום מחר, שלישי, לבתי הספר וגני החופש הגדול - בעירייה מספרים כי מתבצעים מאמצים לגייס את המורים, הגננות, הסייעות ועובדי הצהרונים לפרויקט, אך נערכים לגייס גם מדריכים חיצוניים

פורסם בתאריך: 16.6.20 07:52

עיריית מודיעין נערכת להפעלת בתי הספר וגני החופש הגדול החל מה-14.7.20. הרישום ייפתח כבר מחר, יום שלישי, 17.6.20.

בעירייה מציינים כי הם משקיעים בימים לה מאמצים גדולים לגייס את צוותי החינוך המוכרים – מורים, גננות, סייעות ועובדי צהרונים.  יחד עם זאת, בעירייה מבהירים כי "ייתכן ויגויסו גם מדריכים חיצוניים, גם בשל הרחבת מספר הימים, וגם בשל הרחבת שכבות הגילאים שייהנו מהתכנית".


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין4"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


כפי שפורסם ב"כל העיר מודיעין", החל מיום 14.7 יופעל בעיר פרויקט "בית הספר של החופש הגדול". השנה, לראשונה, גם בגני הילדים ייהנו מהפרויקט, שייקרא "גני החופש". הנושא הלימודי שנבחר בגני הילדים הוא "ילדות ישראלית" ובבתי הספר "שירים ישראליים".

בעירייה מוסיפים ומציינים כי חידוש חשוב נוסף הוא שלראשונה גם ימי התכנית התרחבו מ-15 ימים שהיו בשנים הקודמות, ל-18 ימים, כלומר, התוכנית תופעל עד 6.8, וזאת בשל משבר הקורונה שהוביל להפסד של לא מעט ימי לימודים. מחיר התוכנית יהיה 540 שקלים עבור כל ימי הפעילות. "אין ספק, שלאחר כחודשיים בבית בשל משבר הקורונה, מהלכים אלו מעניקים מרווח נשימה, חוסכים בהוצאות הבית ומאפשרים להורים לעבוד", נמסר מהעירייה.

גני החופש ובתי הספר של החופש הגדול, יופעלו על פי הנחיות משרד הבריאות, כפי שנהוג עד כה במוסדות החינוך – חתימה על הצהרות בריאות מדי בוקר, הצטיידות במסכות לתלמידי כיתות ב-ד וניקיון מוגבר בסוף כל יום. כמו כן, על כל ילד להביא עימו ארוחת בוקר ובקבוק שתייה אישי .

ומה צפוי בצהרונים? הם יופעלו החל מהשעה 13:00 ועד 16:30. עלות פעילות הצהרון להורים עבור ילדי הגנים וכיתות א'-ב' עומדת על 550 שקלים לכל ימי הפעילות.

ראש העיר חיים ביבס מוסר כי "ביצענו מספר מהלכים קריטיים השנה למען ההורים, על מנת לאפשר להם להתאושש כלכלית כתוצאה ממשבר הקורונה. הרחבנו את שכבות הגילאים כך שהקיץ גם ילדי הגנים ייהנו מהתכנית, הרחבנו את ימי הפעילות משמעותית וכמובן, התכנית והצהרונים סובסדו עוד יותר בכדי להקל על הכיס ככל הניתן. בימים אלו אנו משקיעים מאמצים בגיוס כוח אדם ובחשיבה על תכנית חווייתית ומהנה עבור הילדים ואני בטוח כי יינתן מענה איכותי ומצוין בחופש הגדול".

הרישום לגני החופש בתי הספר של החופש הגדול והצהרונים יתבצע כולו באופן מקוון, נוח וידידותי באתר העירייה והוא ייפתח באתר העירייה, כאמור, החל מיום 17.6.20 ועד ליום 10.7.20.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

3 תגובות
  1. מורה שמעדיפה מזגן בבית ולנוח קצת ...שקט...

    חחח. מי רוצה לעבוד… אלימות, ילדים גדולים שמשועממים . בבית ספר חם … אסור להביא מפעילים מבחוץ בגלל הקורונה. יותר גרוע מביבסיטר איך הורים עוד משלמים על זה … הבן שלי בכיתה ג לא רוצה ללכת בכלל אני מכריחה אותו .

  2. מורה ואמא

    מדהים שאחרי שכבודם של מורים נרמס חודשים כשק חבטות ולאחר איומי שר החינוך והאוצר כאחרוני הבריונים מנסים לגייס את השמרטפים לקיטנות. מקווה שאף מורה לא יקח בכך חלק עד שמעמד המורה והיחס לאנשי חינוך ישנה את פניו

  3. מורה שמעדיפה לסדר מצרכים בסופר הממוזג

    צודקת . נראה את העורכים דין, מנהלי שקר כלשהוא, עובדי מדינה שעה אחת רודפים בחצר בחום של מודיעין, אחרי הילדים החמודים שההורים שלהם "שכחו" לתת להם כדור בבקר . כי זה לא לימודים . והם מציקים בלי אשמתם כי הם לא מסוגלים לשבת 5 ד.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר