מרחב לימוד אנגלית נתיב זבולון (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים-רעות)
(צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים-רעות)

הבשורה להורים במודיעין: אושר מתווה בתי הספר של החופש הגדול

אושר מתווה משרד החינוך להפעלת בתי הספר של החופש הגדול: לצד כיתות א'-ד', לראשונה - גם ילדי הגנים ישתתפו בתוכנית שתתחיל ב-14.7 ותסתיים ב-6.8. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 27.5.20 11:15

מתווה משרד החינוך להפעלת בתי הספר של החופש הגדול אושר אתמול, יום שלישי, בישיבה שהתקיימה בהשתתפות ראש הממשלה בנימין נתניהו, יו"ר מרכז השלטון המקומי וראש העיר מודיעין חיים ביבס ומנכ"ל משרד החינוך.

במשרד החינוך מציינים כי לצד כיתות א'-ד' שייהנו ממסגרות בחופש הגדול – לראשונה: גם ילדי הגנים ישתתפו בתוכנית. הפעילות תימשך 18 ימים, החל מ-14.7.20 ועד 6.8.20.

כמה זה יעלה להורים במודיעין? לתוכנית הוקצו 700 מיליון שקלים – ההורים במודיעין, שמשתייכת לאשכולות למ"ס  10-8, ישלמו 540 שקלים עבור תלמיד.

יש לציין כי הורים לתלמידים המתגוררים באשכולות למ"ס 1-4 יהיו פטורים מתשלום, כמו למשל בירושלים. באשכולות 5-7 ישלמו ההורים 360 שקלים לתלמיד.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין3"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


"בתי הספר של החופש הגדול יפעלו חמישה ימים בשבוע, בכל הארץ", מבהירים במשרד החינוך, "ובכלל זה בבתי ספר מוכרים שאינם רשמיים, עד לתחילת חודש אוגוסט, ויעניקו מגוון רחב של פעילויות חינוכיות. לאחר הפעלת מסגרות הקיץ, יחלו מוסדות החינוך להיערך לפתיחת שנת הלימודים תשפ"א".

מה בנוגע לצהרונים? לפי מתווה משרד החינוך יופעלו גם צהרונים עבור ילדי הגנים, עד השעה 16:00.

"בעקבות סגירת מוסדות החינוך, על רקע משבר נגיף הקורונה, והחזרה המדורגת לשגרה, גובשה הסכמה שיש להעניק לתלמידים רצף חינוכי", מוסיפים ומוסרים במשרד החינוך, "עד לתחילת חודש אוגוסט, להקל משמעותית על הנטל הכלכלי של ההורים, ולצמצמם פערים בחברה הישראלית".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


שר החינוך האלוף במיל' יואב גלנט (ליכוד) מוסר כי "יום של בשורה להורים, לתלמידים ולמשק כולו. אני שמח שהצלחנו להגיע למתווה אשר יעניק מסגרות חינוכיות עבור הגילאים הצעירים בחודשי יולי אוגוסט. זהו מהלך שמבטא את המחויבות של הממשלה להחזיר את מערכת החינוך למסלול ולתת מענה לאתגרים שהעמידה תקופת הקורונה. מהלך זה ייטיב עם הילדים, שיקבלו מסגרות חינוך איכותיות, יאפשר להורי הילדים הצעירים לדאוג לפרנסתם בראש שקט ויניע מחדש את גלגלי המשק".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר