סכנת התפשטות הקורונה (צילום דודו בכר)
סכנת התפשטות הקורונה (צילום דודו בכר)

בין חולי הקורונה – תלמידה מעירוני ה'; ונער ממרכז הארץ שצפה בסרט בישפרו

מנהלת עירוני ה' מעדכנת הלילה כי תלמידה משכבה ט' אובחנה חולה בקורונה - כל תלמידי בית הספר התבקשו להיכנס לבידוד; משרד הבריאות מדווח על חולה בקורונה - נער שבילה בסרט בקולנוע הוט בישפרו במודיעין

פורסם בתאריך: 15.3.20 07:29

הבוקר, ראשון, מדווח משרד הבריאות על חולה קורונה מספר 174, שבין השאר בילה בקולנוע בישפרו סנטר במודיעין. לפי הודעת משרד הבריאות מדובר בחולה, בשנות העשרה לחייו, ממרכז הארץ, שהיה במגע עם חולה מאומת.

להלן המסלול של חולה מספר 174:

10.3, יום שלישי, 19:30-17:00: סרט "דד שוט", קולנוע הוט, ישפרו סנטר, מודיעין.

10.3, יום שלישי, 2:30-1:00: מסעדת "סוסו אנד סאן", רחוב משה לוי 10, ראשון לציון.

במשרד הבריאות מדגישים כי האוכלוסיה שהיתה במגע קרוב עם החולה קיבלה הודעה אישית. כל מי ששהה במקומות שצוינו לעיל בימים ובשעות המפורטים מתבקש להיכנס לבידוד ביתי לפי הוראת משרד הבריאות ולדווח על כך באתר משרד הבריאות, או במוקד משרד הבריאות בטלפון *5400, או במוקדי קופות החולים: כללית 2700*, מכבי 3555*, מאוחדת 3833*, לאומית 507*.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין2

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


כמו כן, הלילה מודיעה מנהלת תיכון עירוני ה' ליאת אפלבוים, שבו אובחנה מורה חולה בקורונה, כי תלמידה משכבה ט' נמצאה חיובית לנגיף. התלמידה הסתובבה בין השאר בפורימון של בית הספר – על כן כל תלמידי התיכון מתבקשים להיכנס לבידוד.

"לצערנו נמצא שבדיקה של תלמידה משכבה ט' נמצאה חיובית לקורונה, כמו כן, יש עוד 5 תלמידים ואנשי צוות מבית הספר שנבדקו ועדיין אין תשובה", כותבת הלילה אפלבוים להורים ולתלמידים.


בית הספר עירוני ה' במודיעין (צילום: פרטי)

בית הספר עירוני ה' במודיעין (צילום: פרטי)


"בשעה האחרונה נתבקשו תלמידי ט'2, ט'4, ט'5 להיכנס לבידוד אך מכיוון שהתלמידה לקחה חלק בפורימון הבית ספרי והתסתובבה בין המתקנים השונים אנחנו מחכים להנחיות מפורטת יותר ממשרד הבריאות – לצערי, אנו מתקשים להשיג את משרד הבריאות ולכן אנו מציעים שתלמידי בית הספר כולם וכך גם כל שאר צוות בית הספר ייכנסו לבידוד עד שנוכל לדייק את המעגלים המדויקים. זאת משום שאם חלילה מתפתחת הקורונה אצל מישהו לפחות נקטין את הסיכוי להתפשטות. אני עומדת בקשר עם מנהל החינוך, ראש העיר ומשרד החינוך ונעדכן בהתפתחויות".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר