בית הספר עירוני ה' במודיעין (צילום: פרטי)
בית הספר עירוני ה' במודיעין (צילום: פרטי)

התפשטות הקורונה במודיעין – מורה בעירוני ה' נדבקה בנגיף; כ-100 תלמידים נכנסו לבידוד

המורה, שמלמדת בעירוני ה' במודיעין, אובחנה חולה בקורונה - היא שהתה במחיצתם של 94 תלמידים ו-80 אנשי צוות חינוכי. בהוראת משרד הבריאות כולם נשלחו לבידוד מלא עד ליום שישי, 20.3; הלימודים בבית הספר הושבתו עד ליום ראשון

פורסם בתאריך: 12.3.20 07:58

עיריית מודיעין מכבים רעות הודיעה הלילה כי מורה בתיכון עירוני ה' במודיעין נדבקה בנגיף הקורונה. המורה, תושבת העיר, שהתה במחיצתם של 97 תלמידים ו-80 אנשי צוות חינוכי – כולם נשלחו לבדוד ביתי מלא עד ליום שישי, 20.3.

משרד הבריאות עדכן את גורמי העירייה הלילה, 11.3, על כך שהמורה אובחנה כחולה בקורונה. מהעירייה נמסר כי לפי הנחיית משרד הבריאות, המורה שמצבה הבריאותי קל, שוהה בביתה בבידוד מאז יום שבת 7.3 יחד עם בני משפחתה, שלא נמצאו חולים. "בתחקיר שנערך למורה עולה", כך נמסר מהעירייה, "כי במהלך הימים בהם היא לימדה בבית הספר, היא שהתה במחיצת 94 תלמידים ו-80 אנשי הצוות החינוכי – זהות כולם ידועה להנהלת בית הספר. בהתאם להוראות משרד הבריאות התלמידים וצוותי ההוראה הללו ישהו בבידוד מלא עד ליום שישי 20.3".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין2

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


בעירייה החליטו הלילה כי הלימודים בבית הספר עירוני ה' מושבתים עד ליום ראשון הקרוב, 15.3. "בהתייעצות שקיים הלילה ראש העיר חיים ביבס עם גורמי המקצוע במשרד הבריאות ועם גורמי המקצוע במינהל החינוך", נמסר מהעירייה, "הוחלט, כי בית הספר לא יפעל החל ממחר בבוקר, יום חמישי 12.3 ועד ליום ראשון 15.3, וזאת למטרת התארגנות לקיום לימודים עם צוות מצומצם".

עוד נמסר מהעירייה כי "צוותי בית הספר שלא באו במגע עם המורה יכינו תוכנית לימודים בימים חמישי ושישי 13.3-12.3, על מנת לקלוט את תלמידי בית הספר שלא באו במגע עם המורה ובניסיון להשיב את שגרת הלימודים עד כמה שניתן עם צוות הוראה מצומצם, כבר ביום ראשון 15.3. יובהר, כי התלמידים ואנשי הצוות שייכנסו לבידוד צריכים למלא טופס כניסה לבידוד המצוי באתר משרד הבריאות. אין צורך ליצור קשר עם מד"א אלא אם מתפתחים תסמינים של המחלה. מינהל החינוך והנהלת בית הספר יהיו בקשר רציף עם המורים, ההורים והתלמידים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


כזכור, אתמול פורסם ב"כל העיר מודיעין" כי 23 תלמידים מבית הספר עירוני ב' ע"ש יצחק רבין הוכנסו לבידוד לאחר שבאו במגע עם קבוצת תיירים מגרמניה שהיתה נגועה בקורונה במהלך סיור בקאסר אל יהוד באזור יריחו. הדיווח הזה מצטרף לדיווח נוסף מהשבוע שעבר על מספר תלמידים מכמה בתי ספר תיכוניים במודיעין שהוכנסו לבידוד בביתם, זאת לאחר ששהו במשחק הכדורגל בין מכבי תל אביב להפועל תל אביב באצטדיון בלומפילד ביחד עם חולה קורונה, כך לפי הודעה שפרסמה עיריית מודיעין.

לדיווח על הפרות בידודי בית כנסו https://survey.gov.il/he/quarantineviolation

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר