בית הספר עירוני ה' במודיעין (צילום: פרטי)
בית הספר עירוני ה' במודיעין (צילום: פרטי)

בידוד התלמידים מעירוני ה' – הנהגת ההורים: "הרבה אנשים בקהילה מציעים את עזרתם"

בעקבות אבחון המורה שחלתה בקורונה - שהוביל לבידודם של 100 תלמידים ו-80 אנשי צוות בעירוני ה', מספרת יו"ר הנהגת ההורים בתיכון על הערבות ההדדית: "הנהגות ההורים של בתי הספר בעיר הציעו לנו עזרה, הקהילה שלנו מדהימה"

פורסם בתאריך: 14.3.20 18:44

בהנהגת ההורים בתיכון עירוני ה' במודיעין, שבו 100 מתלמידיו נשלחו לבידוד, אומרים ל"כל העיר מודיעין" כי מאז שהתגלה כי מורה בבית הספר חולה בקורונה – אף אחד מהתלמידים לא אובחן כחולה בקורונה.

"בהתחלה היתה היסטריה", מתארת יו"ר הנהגת ההורים של תיכון עירוני ה' נאוה אילון, "אבל לאט לאט הרוחות נרגעו וכרגע אנחנו בשליטה. מטבע הדברים ההורים רצו לדעת מי המורה, והאם היא לימדה את הילד שלהם, ולוודא שלא היה מגע. לאט לאט התמונה התבהרה, ונודע שזו לא מחנכת כיתה אלא מורה מקצועית. פחות מ-100 תלמידים נשלחו לבידוד מתוך בערך 1,100, זה לא הרבה תלמידים – נכון לעכשיו, אף אחד מהתלמידים שבבידוד לא אובחן כחולה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין2

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


כפי שפורסם ב"כל העיר מודיעין", ביום חמישי משרד הבריאות עדכן את גורמי העירייה על כך שמורה בעירוני ה' אובחנה כחולה בקורונה. המורה, תושבת העיר, שהתה במחיצתם של 97 תלמידים ו-80 אנשי צוות חינוכי – כולם נשלחו לבידוד ביתי מלא עד ליום שישי, 20.3.

"העניינים בשליטה, אין פאניקה, אבל יש קצת לחץ", מתארת אילון. "אנחנו סמוכים ובטוחים שכל הרשויות במדינה, ממשרד הבריאות ועד עיריית מודיעין, עשו ויעשו הכול על מנת להגן עלינו, על ילדינו, ועל האוכלוסייה בעיר".


נאוה אילון (צילום: נעמה האוזר)

נאוה אילון (צילום: נעמה האוזר)


"צורת ניהול האירוע היתה מופתית – לא פחות", מספרת אילון על השתלשלות האירועים. "ראש העיר חיים ביבס התקשר אלי בעצמו, עוד לפני שהדברים פורסמו, כדי להודיע לי וליידע אותי לפני כל הבלגן, כדי שאהיה ערוכה ומוכנה. גם ליאת אפלבוים, מנהלת בית הספר, קיבלה הודעה מהגורמים הרלוונטיים. כולם התחילו ישר לעבוד ועשו טלפונים לילדים שהיו במגע עם המורה. גם ההודעה על סגירת בית הספר ניתנה מאוד מהר".

"אנחנו מקבלים הרבה הצעות לעזרה", אומרת אילון. "הנהגות ההורים של בתי הספר בעיר, ובפרט של התיכונים, הרבה אנשים בקהילה הציעו את עזרתם והתגייסו לטובת העניין – הקהילה שלנו מדהימה. ככל שנהיה זקוקים לעזרה ושתהיה לנו תוכנית פעולה, אנחנו בטוחים שכל העיר תתגייס לטובת העניין".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר