השדרה המרכזית במע"ר (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
השדרה המרכזית במע"ר (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

התפרצות הקורונה | מחזיק תיק העסקים הקטנים בעירייה קורא לתושבים: "תחזקו את כלכלת העיר"

המשמעות הכלכלית של סכנת הקורונה - בימים האחרונים נרשמת תנועת דלילה של לקוחות בבתי העסק במודיעין. מחזיק תיק העסקים הקטנים שחר מי-און ל"כל העיר מודיעין": "אם התושבים ירכזו את הקניות שלהם בתוך העיר, הם יחזקו את הכלכלה של העיר"

פורסם בתאריך: 11.3.20 07:38

בעקבות התפרצות הקורונה, ישנו חשש לפגיעה בכלכלה ובעסקים – בעולם, בישראל וגם במודיעין. מחזיק תיק העסקים הקטנים בעיר, שחר מי און (יש עתיד), אומר בשיחה עם "כל העיר מודיעין" כי יעלה את נושא הסיוע לעסקים הקטנים בישיבת המועצה הקרובה. כמו כן, מי און קורא לתושבי מודיעין לרכוש בתוך העיר, כדי לעודד את הכלכלה המקומית.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין2

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


בסוף השבוע האחרון נרשמה תנועה דלה למדי של לקוחות במקומות הבילוי ברחבי העיר. נראה שעסקים קטנים רבים עלולים להיפגע מנטיית התושבים להישאר בבתיהם בתקופה זו. פתרונות מהירים כרגע אין לאף אחד, הממשלה נערכת להתמודד עם המשמעויות הכלכליות של התפרצות הקורונה וגם במודיעין מתחילים לבחון כיצד ניתן לסייע לבעלי העסקים בעיר. "יש תנועה דלילה של אנשים בגלל הקורונה, אנשים ממעטים לצאת", אומר מי און, "אני אעלה את נושא ההטבות והסיוע לעסקים כהצעה בישיבת המועצה הבאה. בנוסף, אכנס את הוועדה לעסקים קטנים בחודש הבא, כולם מוזמנים להעלות את טענותיהם ואם למישהו יש טענות והמלצות אופרטיביות, נבחן אותן".

כפי שפורסם השבוע ב"כל העיר מודיעין", עומר שרגא, בעלי בר "שמבז" במודיעין, תיאר וסיפר בשיחה עם "כל העיר מודיעין" כי "בימים האחרונים התחלנו להרגיש את האפקט של הבידודים, כמות הלקוחות נחתכה כמעט בחצי".  בעלי "המורדן בר" בר אור לב הוסיף ואמר כי "נרשמה עלייה בהזמנות המשלוחים. יש דרישה למשלוחים לאנשים שנמצאים בבידוד. אנחנו מקבלים הוראות מסירה מיוחדות שנועדו להגן על השליח מהידבקות כמו היכן להניח את המשלוח וכו'".


שחר מי און (צילום: ראובן קפוצ'ינסקי)

שחר מי און (צילום: ראובן קפוצ'ינסקי)


לדברי מי און, ההתמקדות צריכה להיות דווקא בעסקים הקטנים במודיעין ופחות בעסקים הגדולים והחזקים: "הקניון לא צריך אותי בשביל להביא אנשים לקניון, אני כן חושב על העסקים הקטנים מסביב".

בנוסף, מי און קורא לתושבי מודיעין לקנות בעיר, "64 אחוזים מהתושבים עובדים מחוץ לעיר ולכן גם הרכישה בעיר נפגעת. אם התושבים ירכזו את הקניות שלהם בתוך העיר הם ישמרו ויחזקו את הכלכלה של העיר. המטרה זה להביא את כולם למקום פטריוטי מבחינה מקומית, גם בתקופה הקשה הזו, ואנחנו רואים לאן זה הולך".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר