שמבז (צילום: פרטי)
שמבז (צילום: פרטי)

סכנת הקורונה | גם המסעדות והברים במודיעין נפגעים: "כמות הלקוחות נחתכה; יש עלייה במשלוחים"

בברים ובמסעדות במודיעין מספרים ל"כל העיר מודיעין" כי הם מרגישים את הירידה בכמות המבלים בעקבות התפרצות נגיף הקורונה, אך מדווחים על עלייה במשלוחים עבור הנמצאים בבידוד

פורסם בתאריך: 8.3.20 08:04

סוף השבוע האחרון בברים ובמסעדות במודיעין לא היו כתמול כשלשום. בברים ובמסעדות בעיר מרגישים את הירידה בכמות המבלים בעקבות התפרצות נגיף הקורונה בישראל.

בעלי מסעדת המורדן בר אור לב מספר בשיחה עם "כל העיר מודיעין" כי "נרשמה עלייה בהזמנות המשלוחים. יש דרישה למשלוחים לאנשים שנמצאים בבידוד. אנחנו מקבלים הוראות מסירה מיוחדות שנועדו להגן על השליח מהידבקות כמו היכן להניח את המשלוח וכו'", מתאר לב. "החלטנו גם לתת קופון הנחה לאנשים שנמצאים בבידוד בבית ומזמינים משלוח דרך האתר שלנו, הקופון נמצא בפייסבוק שלנו".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין2

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


עומר שרגא, בעלי בר שמבז במודיעין, מוסיף ומתאר בשיחה עם "כל העיר מודיעין": "אנחנו מתחילים להרגיש ירידה, בעיקר אירועים שנדחו או בוטלו. ביום-יום כמות הלקוחות עד עכשיו היתה סבירה, אבל בימים האחרונין התחלנו להרגיש את האפקט של הבידודים, וגם היום כמות הלקוחות נחתכה כמעט בחצי".


נגיף הקורונה (צילום רויטרס P. RAVIKUMAR)

(צילום רויטרס P. RAVIKUMAR)


שרגא מדגיש כי "לא שקלנו לא לפתוח – מה פתאום. אנחנו נמשיך לפתוח כל הזמן, נמשיך לעשות שמח ולתת שירות למי שכן מגיע. נקווה שהפאניקה סביב המחלה תרד ואנשים יחזרו לצאת מהבתים ויגיעו כמו שמגיעים תמיד. אין מה לעשות, הקורונה פוגעת ותפגע בכולם בשלב כזה או אחר. זה הזמן שלנו להיות חזקים ולמצוא פתרונות יצירתיים", מציין שרגא ומוסיף: "אפילו המכירות של קורונה הבירה ירדו בעשרות אחוזים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר