סניף סופר פארם במודיעין, נגיף הקורונה (צילוםף: פרטי, רויטרס P. RAVIKUMAR)
סניף סופר פארם, נגיף הקורונה (צילוםף: פרטי, רויטרס P. RAVIKUMAR)

התפרצות הקורונה – התנפלות על סניפי סופר פארם במודיעין: "חומרי החיטוי אוזלים כל יום, ומוחזרים למלאי"

ברשת הפארם מספרים כי נרשם זינוק בתנועת הלקוחות בסניפים ברחבי מודיעין. "המוצרים הנרכשים בעיקר הם אלכוג'ל, מסכות, כפפות לטקס וחומרי חיטוי לניקוי משטחים; עובדים בכל העת על מנת לשמר את המלאי"

פורסם בתאריך: 10.3.20 06:02

החמרת המגבלות והאיסורים בניסיון למנוע הידבקות המונית בנגיף הקורונה מובילה לתנועת קונים ערה יותר ברשתות הפארם במודיעין. ברשת אומרים כי מלאי חומרי החיטוי והציוד לשמירה על היגיינה נרכש בכמויות גדולות ומצריך את הרשת לחידוש מלאי מתמיד גם בסניף במודיעין.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין2

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


מרשת 'סופר פארם', שלה 4 סניפים ברחבי העיר – בבוכמן, בישפרו, בקניון מודיעין ובשמשוני – נמסר ל"כל העיר מודיעין" כי "במודיעין, ובכל המדינה, מרגישים תנועה ערה של לקוחות בסניפים. המוצרים הנרכשים בעיקר הם אלכוג'ל, מסכות, כפפות לטקס וחומרי חיטוי לניקוי משטחים. נראה כי זה נובע מבקשת משרד הבריאות לשמור על היגיינה אישית". בחברת הפארם מוסיפים כי "הרשת תדרכה את כלל העובדים לגבי השמירה על ההיגיינה האישית".

"המוצרים אוזלים כל יום ומוחזרים למלאי", מדגישים בסופר פארם, "אנחנו עובדים בכל העת על מנת לשמר את המלאי ולהכניס מוצרים נוספים למגוון. אם יש מחסור רגעי, ניתן לבדוק באתר או בסניף והמלאי יתחדש בהקדם"


סופר פארם מודיעין (צילום: פרטי)

סופר פארם (צילום: פרטי)


בתוך כך, כפי שפורסם ב"כל העיר מודיעין" – החמרת המגבלות והאיסורים סביב הניסיון למנוע הידבקות המונית בנגיף הקורונה מובילה לתנועת קונים ערה יותר ברשתות השיווק במודיעין. ברשת המרכולים 'יוחננוף', שלה מספר סניפים ברחבי העיר, מסרו ל"כל העיר מודיעין" כי "יש עלייה ברכישה של מוצרים יבשים, קמח, אורז, שמן ועוד. אנחנו רואים גם כניסה מסיבית יותר של אנשים לסניפים השונים של הרשת במודיעין ובכלל".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר