חתולי הקהילה במודיעין (צילום: פרטי)
חתולי הקהילה במודיעין (צילום: פרטי)

מארגנת הכנס הראשון לחתולים במודיעין: "מצפות שהעירייה תממן חלק מהאוכל לחתולים"

ביום חמישי (5.3) ייערך לראשונה במודיעין כנס עבור אוהבי החתולים בעיר - אלה ארדיטי, ממארגנות האירוע אומרת ל"כל העיר מודיעין": "אני מקווה שראש העיר יראה את החתולים ואת מה שהם צריכים ויעזור לנו, שיגדיל את המעורבות"

פורסם בתאריך: 3.3.20 18:13

ביום חמישי הקרוב יתקיים לראשונה במודיעין כנס לאוהבי החתולים – במטרה להעלות את המודעות לטובת טיפול והאכלת החתולים ברחבי העיר. בשיחה עם "כל העיר מודיעין" מסבירה אלה ארדיטי על המטרות של הכנס ועל הציפיות שיש לה מהעירייה.

"הרעיון שעומד מאחורי הכנס הוא להנגיש מידע", מסבירה ארדיטי, "בעיקר למאכילים ולמאכילות החתולים שדואגים לחתולים במודיעין, מתוך יוזמה פרטית שלהם ועל חשבונם. היינו שמחות ואפילו מצפות, שהעירייה תוכל לממן לפחות חלק משקי האוכל שאותן מחלקות מאכילות החתולים על חשבונן הפרטי", מציינת ארדיטי. "זו הוצאה מאוד גדולה אותה הן משלמות מכספן, כי אכפת להן. כמו כן, היינו שמחות שעיריית מודיעין תגדיל את חלקה בעניין הטיפול הווטרינרי בחתולים ותיקח יותר אחריות".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין2

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


חתולי הקהילה במודיעין (צילום: פרטי)

(צילום: פרטי)


כפי  שפורסם ב"כל העיר" ירושלים לפני כשנה – עיריית ירושלים היא העירייה הראשונה בארץ שהרימה את הכפפה ודאגה לתקצוב שנתי בסך 100,000 שקלים לטובת האכלת חתולי הרחוב. האם גם עיריית מודיעין תצא סוף-סוף במהלך דומה?

כזכור, בחודש ספטמבר האחרון פורסם ב"כל העיר מודיעין" כי עיריית מודיעין החליטה לדחות הצעה להקמת מתקנים להאכלת חתולים ברחבי העיר. מדובר בהצעה של מחזיק תיק בעלי חיים חבר מועצת העירייה שחר מי-און (יש עתיד), שאמר אז ל"כל העיר מודיעין, "צר לי שההצעה לא התקבלה. דווקא האכלה הלא מאורגנת גורמת ליותר נזק".


חתולי הקהילה במודיעין (צילום: פרטי)

(צילום: פרטי)


השבוע מדגישה ואומרת ארדיטי כי "היינו שמחות שהעירייה גם תציב כלי אוכל, ובקיץ גם כלים לשתייה, לחתולים המשוועים בחום למקור מים. אני מקווה שראש העיר יראה את החתולים ואת מה שהם צריכים ויעזור לנו, שיגדיל את המעורבות".


אוה אהרונוף עם חתולי הקהילה במודיעין (צילום: פרטי)

אוה אהרונוף עם חתולי הקהילה במודיעין (צילום: פרטי)


כאמור, ביום חמישי הקרוב, 5.3, יתקיים כנס למען חתולי הקהילה (חתולי רחוב) במודיעין. הכנס נועד לתת כלים לתושבי מודיעין לטפל בחתולי הקהילה בעיר וליצור שיתוף פעולה בינם ובין הווטרינר העירוני. בכנס יופיעו מספר מרצים: ד"ר עינב עופר – מנהל הווטרינריה במודיעין; אביטל יוגב מהחברה להגנת הטבע; אלה אבין ועו"ד ענבל קידר מארגון נח להגנת בעלי חיים; וריבי מאייר – מומחית להתנהגות וטיפול בחתולים; גם חבר המועצה שחר מי און (יש עתיד) יברך בכנס.

הכנס יתקיים ביום חמישי, 5.3, בשעה 19:00 במרכז הרב תחומי, עמק דותן 45, מודיעין.  הכניסה חופשית בהרשמה מראש.

054-6480321  /  054-2477401


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

2 תגובות
  1. רונן

    אכן כן… העירייה צריכה לקחת חלק פעיל במימון של האכלת חתולים במודיעין .

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר