הרב צ'יקוטאי, חיים ביבס ועמיעד טאוב עם חברי התנועה (צילום: תנועת עזרא)
הרב צ'יקוטאי, חיים ביבס ועמיעד טאוב עם חברי התנועה (צילום: תנועת עזרא)

הגיע הזמן: תנועת הנוער עזרא חנכה סניף חדש במודיעין

שלושה חודשים אחרי הפרסום ב"כל העיר מודיעין" - השבוע נחנך הסניף החדש והמרווח של תנועת הנוער "עזרא" בשכונת אבני חן: "בשורה גדולה עבור העיר, הילדים וכמובן עבורנו; ישמש מאות חניכים בכל שבוע"

פורסם בתאריך: 27.2.20 11:29

תנועת הנוער "עזרא" במודיעין חנכה ביום שלישי סניף חדש בשכונת אבני חן (קייזר). חברי התנועה, כפי שפורסם ב"כל העיר מודיעין" לפני כשלושה חודשים, התלוננו על המבנה הקטן בשכונת משואה, שצר מלהכיל את כל החניכים והמדריכים. לשמחתם של חברי התנועה, הפתרון נמצא בדמות מבנה חדש ורחב שיכיל את כל חניכי ומדריכי סניף עזרא במודיעין.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


באירוע החנוכה, שהתקיים ביום שלישי בערב, השתתפו ראש העיר חיים ביבס, המשנה לראש העיר עמיעד טאוב, רב העיר יעקב צ'יקוטאי, ראש מחלקת הנוער בעיר לוטם גל, רכזת תנועות הנוער איילת בועזסון, עובדים במחלקת הנוער בעיר, בכירי תנועת הנוער עזרא, ועשרות חניכים, הורים, ומדריכים.

בתנועה בחרו להעניק לסניף החדש את השם "יובלים", לרגל חגיגות שנת ה-100 שחגגו לאחרונה התנועה. מזכ"ל עזרא שאול דה מלאך מוסר כי "סניף חדש במודיעין הוא בשורה גדולה עבור העיר, הילדים וכמובן עבורנו. עם כניסתו של חודש אדר אנחנו שמחים מאוד בפתיחת סניף שישמש מאות חניכים בכל שבוע ובכל שבת. אנו מודים לעיריית מודיעין על העזרה לאורך כל הדרך".


סניף עזרא הישן במודיעין (צילום: פרטי)

סניף עזרא הישן במודיעין (צילום: פרטי)


תנועת הנוער עזרא קיימת, כאמור, 100 שנים ומטרתה, "לחנך לתורה עם דרך ארץ תוך הצבת רף תורני וערכי גבוה. יחד עם זאת התנועה רואה בעשייה דרך מרכזית בהגשמת מטרתה", כך על פי אתר התנועה. לפי נתוני העירייה, "עזרא" היא אחת מ-14 תנועות הנוער המתפרסות ב-25 סניפים במודיעין. בכלל התנועות והארגונים בעיר חברים יותר מ-8,000 ילדים וילדות ובנות ובני נוער.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר