סניף עזרא במודיעין (צילומים: פרטי)
סניף עזרא במודיעין (צילומים: פרטי)

חניכי תנועת הנוער עזרא במודיעין: "הסניף הוא סוג של בית שני בשבילנו"

חניכי סניף תנועת הנוער "עזרא" במודיעין מבקשים לשפץ את המבנה שבשכונת משואה: "המקום צר מלהכיל את כולם מאחר ומספר החניכים עולה מדי שנה"

פורסם בתאריך: 22.11.19 07:36

עשרות צעירים וצעירות חברים בתנועת הנוער "עזרא" – סניף מודיעין הממוקם ברחוב צלמון 23 בשכונת משואה בעיר – בסניף מספרים כי המבנה זקוק לשיפוץ.

"יש אצלנו חניכים מכיתה ג' ועד כיתה ח", מספרת בשיחה עם "כל העיר מודיעין" שחר שרבט תלמידת כיתה י"ב. שרבט חברה בסניף שמקיים פעילויות מגווונות בשבתות וגם באמצע השבוע, כבר 9 שנים, מאז שלמדה בכיתה ג'. "בשנתיים האחרונות הייתי מדריכה בסניף".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


שרבט הצטרפה לתנועה כי חיפשה מקום חברתי מחוץ לשעות הלימודים ומקום שמתאים לערכיה, "מקום שמחנך לערכים המתאימים לערכים עליהם התחנכתי בבית. ב'עזרא' מצאתי מקום שיגדל אותי ויעצים את האישיות שלי והזהות שלי".

שרבט ממשיכה ומתארת את אווירת היום יום בתנועת הנוער "מה שאני אוהבת בתנועה זה את האווירה המיוחדת שיש, את האווירה המשפחתית והחמה. את ההרגשה שהסניף הוא ממש "בית שני" בשבילך והאנשים הם לגמרי משפחה". ההשפעה של האווירה הזו היא יצירת "מקום שבו אתה יכול לצמוח ולגדול, מקום שמלמד אותך על עצמך ועל החברה, מקום של עשייה וכמובן מקום של כיף ושמחה".

תנועת הנוער עזרא קיימת כבר מאה שנים ומטרתה, "לחנך לתורה עם דרך ארץ תוך הצבת רף תורני וערכי גבוה. יחד עם זאת התנועה רואה בעשייה דרך מרכזית בהגשמת מטרתה", כך על פי אתר התנועה.


סניף עזרא במודיעין (צילום: פרטי)

סניף עזרא במודיעין (צילום: פרטי)


הערכים של התנועה העולמית מונחלים, לדברי שרבט, גם לחניכי לסניף במודיעין. "ערכים של אהבת התורה, העם והארץ. ערכים כמו מנהיגות, כבוד לאחר, הקשבה וחברות הם חלק מרשימת הערכים אליהם התנועה מחנכת".

לפי נתוני העירייה, "עזרא" היא אחת מ-14 תנועות הנוער המתפרסות ב-25 סניפים במודיעין. בכלל התנועות והארגונים בעיר חברים יותר מ-8,000 ילדים וילדות ובנות ובני נוער.

"לשמחתנו לפני כ-5 שנים העירייה נתנה לנו מבנה", ממשיכה ומספרת שרבט, "לשמחתינו הרבה יותר, המקום צר מלהכיל את כולם מאחר ומספר החניכים עולה מדי שנה. היינו שמחים לשיפוצו והרחבתו. לפני כמה חודשים אירחנו למשך שבת שלמה חניכים מעמותה לילדים עם צרכים מיוחדים. כשראיתי איך החניכים שלנו משחקים עם ילדים ששונים מהם ונותנים להם חום ואהבה זה עשה לי טוב על הלב וזה דבר שישאר איתי להרבה זמן".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר