שיפוץ בבית האישה, הבקבוקים שנתרמו (צילום: טל דיל)
שיפוץ בבית האישה, הבקבוקים שנתרמו (צילום: טל דיל)

אחרי ההירתמות מחממת הלב של תושבי העיר: הקשישה שאוספת בקבוקים תשאר בקניון מודיעין

הקשישה שאוספת בקבוקים בקניון רק רצתה להמשיך בפעילותה - לאחרונה היא קיבלה אישור מהנהלת מתחם הקניות, בנוסף ביתה שופץ על ידי מתנדבים: "הרבה אנשים בעיר עשו מעשה ולא הסתפקו באמפתיה - תרמו והשקיעו מהזמן שלהם"

פורסם בתאריך: 25.2.20 12:06

הקשישה שאוספת בקבוקים בקניון קיבלה אישור להמשיך בעיסוקה, כל עוד תלבש כפפות ותאסוף בצורה היגיינית ומסודרת. בנוסף, בעלי המקצוע שהתנדבו לשפץ את ביתה של האישה עמדו בהבטחתם, וביתה שופץ ושופר באופן משמעותי, "כשהאישה שמעה שמרשים לה להמשיך להגיע לאסוף בקבוקים בקניון העיניים שלה קרנו מאושר".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין2

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


כפי שפורסם ב"כל העיר מודיעין", לפני כשלושה חודשים פרסם טל דיל, 46, בעל משרד בקניון במודיעין, פוסט בפייסבוק, שבו הוא מספר על האישה המבוגרת שכבר כמה שנים מגיעה למתחם המזון בקניון ואוספת בקבוקים מפחי האשפה. דיל טען וסיפר בפוסט כי בקניון התקבלה החלטה שאוסרת על האישה להמשיך ולאסוף בקבוקים בשעות הפעילות של מתחם הקניות. הפרסום גרר תגובות רבות מתושבי מודיעין, שכללו הצעות לתרומה של כסף ומוצרים אחרים וכן הצעות של בעלי מקצוע לשפץ את ביתה של האישה ללא תשלום. עכשיו, שלושה חודשים מאוחר יותר, התקבלה החלטה בקניון לאפשר לה להמשיך בעיסוקה.


החדרים לאחר הסיוד (צילום: טל דיל)

החדרים לאחר הסיוד (צילום: טל דיל)


"כתבתי אז את הפוסט על הסיפור של האישה מהקניון ומאז השתנו הרבה דברים", מספר דיל בשיחה עם "כל העיר מודיעין". "התקשרו אלי מאז אנשים שרצו לעזור לאישה: חשמלאי ושיפוצניק וצבעי, הייתה גם חנות במודיעין שתרמה את הצבע לסיוד ודרך החשמלאי גם הגיע תורם שתרם את כל גופי התאורה בבית שלה. החשמלאי בא וסידר את כל נקודות החשמל בבית והתקין לה שעון שבת וסידר את כל מה שלא היה בסדר והתקין את כל גופי התאורה. הצבעי הגיע עם העובד שלו ועם הצבעים וצבעו בשבילה את כל החדרים. כשהשיפוצניק והצבעי והחשמלאי הגיעו היא לא הפסיקה להודות להם ובאמת כל אחד מהם השקיעה בזה יום שלם בהתנדבות ובלי שום רצון לפרסום – רק כי הם אנשים טובים. בנוסף לזה היו הרבה אנשים שביררו היכן היא גרה והביאו לה הרבה בקבוקים שהיא יכולה לפדות לכסף. פתחתי לה פייבוקס ונתרמו כבר 1,500 שקלים תוך כמה ימים, אני מתכנן לקנות לה עם זה מקרר חדש כי המקרר שלה נראה במצב מאוד לא טוב".


טל דיל (צילום: פרטי)

טל דיל (צילום: פרטי)


"זה הגיע להיקף כזה שמס הכנסה רוצה לנקות לה מס מפדיון הבקבוקים, למרות שהם לא אמורים, אבל אני כבר אעזור לה בזה", ממשיך ומספר דיל. "בנוסף לכל, אנשים תרמו אלפי שקלים שנמסרו לה, לא מעט תרומות גם כבר התחילו לעבור בפייבוקס. שלחו לי גם הרבה הודעות ושאלו מה היא צריכה והציעו בגדים ואוכל, בקיצור, היתה היענות של המון תושבים במודיעין".


מתחם המסעדות בקניון עזריאלי (צילום טל דיל)

מתחם המסעדות בקניון עזריאלי (צילום טל דיל)


דיל ממשיך ואומר כי "הדבר הכי חשוב: המנכ"ל והסמנכ"ל של הקניון באו לקראתה והחליטו לא להוציא אותה מהקניון, זה הדבר שהיה הכי חשוב לה. היא אמרה לי 'מה אני אעשה כל היום, אני לא בקשר עם הילדים והנכדים, בעלי נפטר וזה העיסוק שלי'. זה  גם נותן לה עוד כמה שקלים חוץ מהקצבה הקטנה של הביטוח הלאומי וזה גם מאפשר לה להכיר אנשים ולהסתובב. כשהיא שמעה שאישרו לה לאסוף, אם תהיה יותר הגיינית ותשתמש בכפפות בזמן האיסוף ותאסוף בצורה שלא מפריעה, אז היא מאוד שמחה. הרבה אנשים בעיר התחברו לסיפור והתרגשו ממנו, וגם עשו מעשה ולא הסתפקו באמפתיה ותרמו והשקיעו מהזמן שלהם, יצא טוב הרבה מעבר למה שציפיתי".

לתרומות:  http://pbme.co/pbj?v=j&g=5e4cd44f46f7410019cdb164


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר