מתחם המסעדות בקניון עזריאלי (צילום טל דיל)
מתחם המסעדות בקניון עזריאלי (צילום טל דיל)

מחמם את הלב: תושבי מודיעין נרתמים לעזור לקשישה שאוספת בקבוקים בקניון

פוסט ברשת על האישה שאוספת בקבוקים בקניון עזריאלי בעיר חשף את הערבות ההדדית במודיעין - עשרות תושבים ובעלי מקצוע כבר נרתמו לשפץ את ביתה ולסייע: "כל העיר מתגייסת לעזור לה"

פורסם בתאריך: 11.11.19 15:39

עשרות תושבים במודיעין נרתמו השבוע לסייע כלכלית לאישה המבוגרת שאוספת בקבוקים בקניון עזריאלי בעיר – מדובר בדמות מוכרת למבקרים הקבועים במתחם הקניות. ההתגייסות היא רחבה – חלק מהתושבים התנדב לשפץ את ביתה של האישה, בשנות ה-70 לחייה, ובין השאר ילדים ביקשו לאסוף עבורה את הבקבוקים.

המהלך התחיל ביום שבת, 9.11, בפוסט שפרסם בפייסבוק טל דיל, 46, בעל משרד בקניון במודיעין. בפוסט הוא מספר על האישה המבוגרת שכבר כמה שנים מגיעה למתחם המזון בקניון ואוספת בקבוקים מפחי האשפה. דיל טוען ומספר בפוסט כי בקניון התקבלה החלטה שאוסרת על האישה להמשיך ולאסוף בקבוקים בשעות הפעילות של מתחם הקניות. הפרסום גרר תגובות רבות מתושבי מודיעין, שכללו הצעות לתרומה של כסף ומוצרים אחרים וכן הצעות של בעלי מקצוע לשפץ את ביתה של האישה ללא תשלום.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם


"אני עובד ואוכל בקניון כבר 11 שנה", מספר דיל בשיחה עם "כל העיר מודיעין". "אני רואה את האישה כבר שנים. כשראיתי לראשונה את האישה המבוגרת מחטטת באשפה ואוספת בקבוקים זה מיד צרם לי, אז הלכתי אליה ושאלתי אותה: 'מי את?' ו'האם אפשר לעזור?' אני וחבר שלי רצינו לתת לה כסף והיא לא רצתה לקבל. אז מדי פעם ישבנו ודיברנו איתה ושאלנו לשלומה. היא סיפרה לנו שבעלה נפטר ואין לה קשר מאוד אדוק עם הילדים שלה, היא מתקיימת  מקצבה של הביטוח הלאומי. לפני כמה חודשים הצעתי לה שוב כסף, היא הסכימה לקבל ונתנה לי נשיקה במצח, זה היה אחד הרגעים המרגשים".


טל דיל (צילום: פרטי)

טל דיל (צילום: פרטי)


"זאת אישה מבוגרת והרגשתי שעכשיו יש לה צורך לקבל עזרה", ממשיך ומספר דיל. "אמרתי שזו העת להרים את הכפפה. קבעתי להיפגש בשבוע הקרוב עם מנכ"ל הקניון במטרה לנסות לשכנע אותו להשאירה בקניון. היא אמרה שיותר מכל כסף היא רוצה להמשיך להגיע לקניון, שהיא לא רוצה לשבת בבית ולא לעשות כלום. היא די לבדה ובקניון היא מוצאת מפלט לפגוש אנשים, מעבר לאיסוף הבקבוקים שמהווה עבורה מקור להכנסה".

"החלטתי לשבת עם האישה ולהבין בדיוק איך אפשר לעזור לה", דיל  מתאר את התפתחות הסיפור. "היא סיפרה לי מה חסר לה ומה היא רוצה ושיש אנשים שעוזרים לה ומשלמים את חשבון הפלאפון שלה ומארחים אותה כל שבת לארוחה. הבנתי שאני יכול, עם הקשרים שלי, להגיע לאנשים עם מספיק ממון או פשוט שאוהבים לתרום, להתנדב יום אחד ולעשות את זה. בתי ספר יצרו איתי קשר עם רעיון שנערים יאספו בקבוקים ויביאו לה. יש גנן שהציע להתנדב לעבוד אצלה, ושיפוצניק וצבעי וחשמלאי, כולם רוצים לבוא ולהרים לה את הבית ולעזור בכל מה שחסר לה. יש גם אנשים שרוצים לתרום אז אמרתי שנרים את הכפפה ונקבל את הכסף ונקנה לה מקרר וסלון כי יש לה סלון שבור ומקרר חלוד וקטן וגם הבית עצמו קצת מוזנח. פתחתי חשבון פייבוקס וכבר התחילו להעביר לשם מאות שקלים. באמת נחמד לראות איך כל העיר מתגייסת לעזור לה".

לתרומות באמצעות אפליקציית Paybox  –

054-4389438 – טל דיל.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

4 תגובות
  1. שונטל

    היא אשה נחמדה…
    רולדין שומרים עבורה באופן קבוע
    כולל חברי הפרלמנט של יום שישי
    ואתה בכלל איש נפלא וחיובי
    ישר כח

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    חבל שרק כשמקרים כאלה קורים ואנשים מגיבים על זה, הדברים משתנים. חבל שזה לא קרה לפני☹️⁩

  3. הילה

    למעשה את הפוסט הראשון אני זו שכתבתי, לאחר שראיתי את מאבטח הנהלת הקניון משוחח עם זמירה ואוסר עליה לאסוף בקבוקים בשעות הפעילות של הקניון ושאלתי בפוסט איך אפשר לעזור לה. אבל מה שחשוב הוא שזמירה תקבל עזרה ולא הקרדיט, ואין לי אלא לקוות שהקרדיט הוא לא העיקר פה.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר