המרכז הרפואי שערי צדק (צילום דוברות שערי צדק)
המרכז הרפואי שערי צדק (צילום דוברות שערי צדק)

פיגוע הדריסה בירושלים: שיפור נוסף במצבו של לוחם גולני ממודיעין שנפצע קשה

ארבעה ימים לאחר הפיגוע: בשערי צדק מעדכנים היום, ראשון, כי מצבו של מפקד כוח בגולני, שמתגורר במודיעין, ונפצע באורח קשה בפיגוע הדריסה השתפר - "במהלך הלילה הוא נותק ממכשירי ההנשמה והוא כעת נושם בכוחות עצמו"

פורסם בתאריך: 9.2.20 16:12

שיפור נוסף במצבו של לוחם גולני, תושב מודיעין, שנפצע קשה בפיגוע הדריסה במתחם התחנה בירושלים. מבית החולים שערי צדק מוסרים היום, ראשון: "שיפור נוסף במצבו של לוחם גולני שנפצע קשה בפיגוע הדריסה במתחם התחנה. במהלך הלילה נותק ממכשירי ההנשמה והוא כעת נושם בכוחות עצמו. מצבו עדיין קשה אך יציב והוא מטופל על ידי צוותי טיפול נמרץ וטראומה ביחידה לטיפול נמרץ".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין2

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


בפיגוע הדריסה הקשה, שהתרחש בלילה שבין רביעי לחמישי, נפצעו 12 לוחמי גולני סמוך למתחם התחנה בירושלים. בשבוע שעבר, פרסם ראש העיר חיים ביבס בדף הפייסבוק שלו כי החייל שנפצע באורח קשה הוא לוחם שמתגורר במודיעין – מדובר בקצין שמשרת בגולני, כמו כן, בפיגוע נפצע לוחם באורח בינוני ו-10 חיילים נפצעו באורח קל. "התבשרנו כי אחד מלוחמי גולני שנפצעו בפיגוע הדריסה שהתרחש הלילה בירושלים הוא תושב העיר", כתב ביבס. "בשעה קשה זו אני רוצה לחזק את ידיהם של הורי החייל, אחיו וחבריו ולהתפלל עימם לשלומו".

כמו כן, כפי שפורסם בשבוע שעבר ב"כל העיר" – ירושלים, בתום מצוד נרחב של כוחות הביטחון נתפס המחבל שביצע את פיגוע הדריסה הלילה במתחם התחנה.


(צילום: דוברות איחוד הצלה)

זירת הפיגוע בירושלים (צילום: דוברות איחוד הצלה)


מדובר בחיילים שהתגייסו לגולני בחודש נובמבר האחרון – הם השתתפו בטקס השבעה בכותל המערבי והיו בדרכם למתחם התחנה. לאחר תשאול של כמה חיילים, שנפצעו קל בפיגוע, עולה כי המחבל הפתיע אותם מאחור. נהג הרכב הדורס נסע במהירות לכיוונם בעת שהחיילים צעדו בכיכר רמז. עוד עולה מהתחקיר הראשוני כי החיילים לא הגיבו בירי בזמן האירוע. המפקדים טענו כי החיילים התגייסו רק לאחרונה והם לא מורגלים בתרחישים מסוג זה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר