(צילום: דוברות איחוד הצלה)
זירת הפיגוע (צילום: דוברות איחוד הצלה)

פיגוע הדריסה בירושלים: הפצוע הקשה הוא לוחם תושב מודיעין

החייל שנפצע באורח קשה בפיגוע הדריסה בירושלים הוא מפקד כוח בגולני שמתגורר במודיעין. בשערי צדק מעדכנים כי הלוחם נותח - מצבו עדיין קשה אך יציב

פורסם בתאריך: 6.2.20 15:36

12 לוחמי גולני נפצעו הלילה בפיגוע דריסה בכיכר דוד רמז בסמוך למתחם התחנה. ראש העיר חיים ביבס מפרסם בדף הפייסבוק שלו כי החייל שנפצע באורח קשה הוא לוחם שמתגורר במודיעין – מדובר בקצין שמשרת בגולני ששמו לא הותר לפרסום. כמו כן, בפיגוע נפצע לוחם באורח בינוני ו-10 חיילים נפצעו באורח קל.

"הבוקר התבשרנו, כי אחד מלוחמי גולני שנפצעו בפיגוע הדריסה שהתרחש הלילה בירושלים הוא תושב העיר", כותב ביבס. "בשעה קשה זו אני רוצה לחזק את ידיהם של הורי החייל, אחיו וחבריו ולהתפלל עימם לשלומו. כאב לשלושה חיילים, אחד מהן לוחם גולני, וכאזרח המדינה, אני סומך על כוחות הביטחון ובטוח שהם ימצאו את המחבל וימצו איתו את הדין".


חיים ביבס, ראש עיריית מודיעין מכבים רעות (צילום: באדיבות דוברות העירייה)

חיים ביבס, ראש עיריית מודיעין מכבים רעות (צילום: באדיבות דוברות העירייה)


פוסט של חיים ביבס


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין2

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


כפי שפורסם מוקדם יותר הבוקר ב"כל העיר" ירושלים – פיגוע הדריסה התרחש בכיכר רמז, סמוך למתחם התחנה בעיר. נהג הרכב נמלט – כוחות גדולים של משטרה עורכים סריקות לאיתורו.

מהמרכז הרפואי שערי צדק עדכנו כי הלוחם ממודיעין, שנפצע באורח קשה, נותח – מצבו עדיין קשה אך יציב. "הוא סובל מפגיעה רב מערכתית, עבר ניתוח במהלך הלילה ומורדם ומונשם ביחידה לטיפול נמרץ", כך נמסר משערי צדק.


המרכז הרפואי שערי צדק (צילום דוברות שערי צדק)

המרכז הרפואי שערי צדק (צילום דוברות שערי צדק)


כפי שפורסם ב"כל העיר" ירושלים – פיגוע הדריסה הקשה התרחש בסביבות השעה 1:45 לפנות בוקר. מחבל פגע ב-12 חיילי צה"ל – לוחמי גולני, אחד מהם במצב קשה, חייל נוסף במצב בינוני וכל השאר נפגעו באורח קל. רוב הפצועים באורח קל שוחררו לביתם.

מתחקיר ראשוני בשטח של הפיגוע עולה כי מדובר בחיילים שהתגייסו לגולני בחודש נובמבר האחרון – הם השתתפו בטקס השבעה בכותל המערבי והיו בדרכם למתחם התחנה. לאחר תשאול של כמה חיילים, שנפצעו קל בפיגוע, עולה כי המחבל הפתיע אותם מאחור. נהג הרכב הדורס נסע במהירות לכיוונם בעת שהחיילים צעדו בכיכר רמז. עוד עולה מהתחקיר הראשוני כי החיילים לא הגיבו בירי בזמן האירוע. המפקדים טענו כי החיילים התגייסו רק לאחרונה והם לא מורגלים בתרחישים מסוג זה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר